Balea,

[Recenzija] Balea hidratantna krema s mirisom cvijeta trešnje i UV zaštitom za osjetljivu kožu

21:25 azzie 17 Comments

Pozdrav :)

Na red je došla i jedna recenzija. Baleinu kremu s mirisom trešnjinog cvijeta za osjetljivu kožu koristim nekoliko mjeseci i mislim da mogu napisati recenziju na osnovu tog korištenja kroz jesen i zimu :)).
Kremu sam kupila početkom 10. mjeseca dok je još bilo toplo i kada sam željela neku laganiju kremu. Ova mi je izgledala kao da ispunjava taj uvjet, pa i nisam previše dvojila oko kupnje. Uz to, cijena joj je zaista niska, a ja sam jako fan niskih cijena :).



Moja je koža suha, katkad imam perutave dijelove, iznutra je zategnuta. Ako ne stavim kremu nakon pranja lica, pa makar i običnom hladnom vodom, koža mi je toliko stisnuta da me podsjeća na autogumu. S vremenom se, naravno, blago zamasti, ali zateže iznutra. U toplim dijelovima godine problem je manji, dok je zimi veći, kao i što sam starija. Sve više je sposobna sama lučiti masnoću na površini, ali se steže unutra. I dok sam površinski imala suhlju i češće perutavu kožu, nikad nisam voljela osjećaj masne kože koje neke kreme ostavljaju. Zato nisam nikako mogla na zelenu granu s njima. Ako jače hidratizira i drži lice dulje gipkijim, koža mi bude masna na dodir i to me nervira. Ako koristim gel kreme ili lagane kreme, koža je ugodnija na dodir što se masnoće tiče, ali je gipkost lica vrlo kratkog vijeka, ako je uopće i bude.


Hidratantna krema s mirisom cvijeta trešnje 
i UV zaštitom, za osjetljivu kožu

Kao što sam već spomenula, krema je lagana na koži, nemam osjećaj masne zaštopane kože. Početkom jeseni mi je više odgovarala dok mi sada više nikako nije dovoljna. Preslaba je. Ako ste probali Balea Young gel-kremu, ova je nešto masnija od nje. Na kožu 'sjedne' mrvicu intenzivnije i ostavlja masniju kožu.


Tekstura kreme je nešto mekša i potrebno je malo kreme da bude dostatno za lice i vrat. Zamjerka glede ove kremice bi bila što se ne upija tako brzo u kožu. Kad je razmazujete po licu, ona 'šeta' po koži i morate više puta proći preko nje da bi se razmazala. Izgleda kao da se samo seli s mjesta na mjesto na licu prije nego što se razmaže. To mi se dogodilo s nekim Baleinim losionima za tijelo.


Miris kreme je jako blag i nježan. Moram priznati da sam na čas bila malo zabrinuta da ne bi slučajno imala više cvijetni umjetan miris, ali sam brzo zaključila da vjerojatno nije napunpana mirisima pošto je namijenjena osjetljivoj koži. I doista, miris je toliko blag da se jedva osjeti i to mi savršeno paše. Bolje jako blag miris ili čak da ga ni nema, nego neugodan (s obzirom da mi na licu puno mirisa odgovara vrlo kratko i onda mi počnu smetati).

Količina: 50 ml
Cijena: 16,90 kn
Pakiranje: tuba i kutija (na kojoj, na žalost, jako malo toga piše na hrvatskom)

Sastojci:

Jesam li zadovoljna kremom i hoću li ju ponovo kupiti?
Krema mi je sasvim solidna. Nije mi izazvala reakcije na koži. Sad ju koristim sa serumom i nešto bolje radi, makar niti to nije dovoljno. Svejedno, mislim da je to ok krema za toplije dane, iako bih ja za ljetne vrućine radije uzela gel-kremu. Mislim da je vrlo lako moguće da će se ova krema ponovo naći kod mene jer je vrlo povoljna i ok je, ali nisam oduševljena.

Jeste li isporbale ovu kremicu? Kakvi su vaši utisci? Hoćete li ju isprobati ako niste? :)

You Might Also Like

Broj komentara: 17:

  1. imam jako masnu kožu,tako da ovu kremu preskačem. fotke su jako lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ma nije jako masna, samo sam ti ja suhokožac koji mrzi masan osjećaj na koži :D Blaža je i od Balee q10, puno od Balee Vital, ali je masnija od Balee Aqua, Balee Young, Garnier žuto-zelene gel kremice (zaboravila sam kako se zove).

      Izbriši
  2. Mislim da ni kod mene neće funkcionirati, ja sma mješovita i jako dehidrirana. Ali dobro je znati da Balea ima u svom asortimanu i ovu kremu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiva kremica, ali mislim da ne bi odgovarala mojoj masnoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom, ima more drugih krema za kupiti :D Mada, možda je to i nesreća, lol.
      Je, svakako je zanimljiva, mislim da bi mi bila odlična u teen danima :)

      Izbriši
  4. Nisi jedina koja je fan niskih cijena :)
    Ovu kremicu uopšte nisam primijetila, a pošto meni treba za suhu i osjetljivu, nema veze što nisam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ova baš i ne radi posao na suhoj koži.. Mislim da je više za 'normalnu' osjetljivu :D Kako to čudno zvuči :D

      Izbriši
  5. kremu nisam probala ali sam ti htjela nešto drugo reći ;)
    sad ti reci da sam luda, imam i ja suhu kožu i uopće mi nije bed priznati da se ne umivam, uopće, osim kad se kupam :D lice 'umivam' tonikom koji mi bolje očisti lice od vode a ne isuši ga... probaj, pa se javi nakon tjedan dana neumivanja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, već sam nešto čitala glede prestanka klasičnog pranja lica i da koža bude manje.. suha. Ja ne znam kako bih bez umivanja kad se probudim. To me dovede među žive prije nego što šutnem kofein u sebe :/.
      Koji tonik preporučuješ? Rado bih probala ovako nešto :D

      Izbriši
  6. Zašto ja ovo nisam videla? :D Dopada mi se kako zvuči, a trenutno sam u potrazi za kremom za lice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti, a ako ti ne bude sto posto super, nije šteta jer mislim da ispod te cijene i nije moguće naći kremu za lice :D

      Izbriši
  7. Zna Balea nekad fino utrefiti s nekim kremicama, dugo sam koristila njihovu za suhu kozu i presla na Avene... xD :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao i sa svime, neki proizvodi su im mega, a neki promašaj :D Ništa još nisam probala od Avene, ali planiram :)

      Izbriši
  8. Ja imam kombiniranu kožu, masnu na T zoni a normalnu na obrazima i dalje. Ovu kremu i fluid mi je prijateljica poklonila i nisam imala više nikakve kreme i onda sam uzela tu da probam. Istina da treba da se razmaze jer ko da bjezi. Nisam primjetila nešto loše kad sam je mazala, na obrazima mi je uredu ali možda malo na čelu me zamasti. Nikako da nadem savrsenu kremu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikako da nađem savršenu okoloočnu kremu :D

      Izbriši
  9. Ja imam kombiniranu kožu, masnu na T zoni a normalnu na obrazima i dalje. Ovu kremu i fluid mi je prijateljica poklonila i nisam imala više nikakve kreme i onda sam uzela tu da probam. Istina da treba da se razmaze jer ko da bjezi. Nisam primjetila nešto loše kad sam je mazala, na obrazima mi je uredu ali možda malo na čelu me zamasti. Nikako da nadem savrsenu kremu!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.