Balea,

[Recenzija] Balea MED krema za ruke za suhu i osjetljivu kožu

14:42 azzie 19 Comments


Pozdrav ljudi :D

Na red je došla i jedna kremica za ruke, Balea MED. Kupila sam ju prije tri tjedna jer mi je trebala neka jača krema. 


Imam suhe ruke i ne mogu bez kreme, a od ljeta su mi još sušlje. Do tada sam ruke mazala prije spavanja i povremeno u toku dana losionom. Sad pak se svako malo mackam losionom i kremama, te obavezno dobro nafilam ruke prije spavanja.

Obična krema za ruke mi više ni približno nije dovoljna za noć. Čak i ako dobro namažem ruke. Pod običnom kremom mislim na one srednje jake kreme, za normalnu kožu dobre, za suhu preslabe. Kad sam tražila kremu koja bi mogla biti jača, u oko su mi upale Balea MED krema i Rosal za jako suhu kožu, no na kraju me Balea MED više privukla. Čak sam razmišljala da uzmem kremu 48, ali je nije bilo u DM-u :D. Pamtim da sam ju tamo nekoć viđala... 

Što proizvođač kaže o kremi:
Balea MED krema za ruke, s alantoinom i uljem jojobe. Za suhu i osjetljivu kožu. pH neutralno, pH vrijednost 5,5. Dermatološki ispitano.

Sastojci (ne daju se lijepo uslikati pa ću ih prepisati):
aqua, glycerin, cetearyl alcohol, hydrogenated palm glycerides, isopropyl palmitate, dicaprylyl ether, phenoxyethanol, benzyl alcohol, simmondsia chinensis seed oil, sodium cetearyl sulfate, parfum, allantoin, linalool, limonene, citric acid, sodium hydroxide

Količina: 75 ml.
Cijena: 12,90 kn.

Krema je gušće teksture i lako se razmazuje po rukama. Fino mi omekša ruke i čak se probudim s normalnim rukama, što s prethodnom ("običnom" Balea Beautiful Berries) nije bio slučaj. I malo kreme je dovoljno da ih omekša, ali nisam sigurna bi li izguralo noć, pa stavljam veću količinu. 


Krema nije vlažna onako da vam ruke izgledaju masne i mokre istovremeno, dok se krema ne upije, pa ju nerijetko i obrišete, a kad se upije kao da proleti kroz kožu i brzo nestane. Balea MED uopće na oko ne izgleda jako masna na rukama. Ostavlja vlažan i čak i voštan osjećaj na koži. Miris joj je tipično "kremski" miris, skroz neki copy/paste. Ništa posebno.

Na donjoj slici vam pokazujem svoj suhi dlan. Razmišljam da sam trebala uslikati i s nanešenom kremom, ali izbjegavam imati ikakvo mastilo na rukama dok fotografiram jer ne volim dirati fotić i taj svoj "setting" s takvim rukama. Obično završi pokoji otisak na objektivu ili tako nešto :D.


Kritična područja su mi prsti, kao što se vidi, a najviše ispod noktiju i po jagodicama, što me užasno nervira jer zateže i neugodno je. Kožica oko noktiju mi je u nelošem stanju u odnosu na ostalo, osim što je i ona sad sušlja, kao i ostatak, pa se ne mogu pohvaliti lijepom kožicom kao nekad. Tako da vjerujem da ću joj morati naći neku jaču njegu, pogotovo u zimskim danima.

Za kraj, krema mi se sviđa. Vjerujem da će se ponovo naći u mojoj košarici, pogotovo ako financije budu na knap, ali i mimo toga jer mislim da je ovo dobra krema. Ne mogu dati usporedbu s nekom drugom jačom kremom jer do sad nisam posezala za takvim kremama. Probala sam L'Occitane u srebrnoj tubi. Po sjećanju, ova je slabija.

Jeste li isprobale ovu kremu? Kakve kreme koristite?

You Might Also Like

Broj komentara: 19:

  1. Odlicna krema, jako lepo hidrira kozu, ja sam prezadovoljna :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrih krema za ruke nikad dosta! Posebno ako su jeftine a efikasne, ne volim puno izdvajati za iste jer ih sumanuto trošim, evo ona Mixa krema koju sam uzela prije cca 2 tjedna mi je već pri kraju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auu, dobra si :D. Moja mama ih troši tako da sam uvijek mislila da ih maže na kruh jer je to bilo jedino objašnjenje, ali vidim da je ipak sporoji potrošač od tebe :D
      Ni meni se ne izdvaja puno za kremu :). Ne vjerujem da bih se mogla prisliti dati više od 40 kn za nju.I to ako je neka spešl koju želim :D Inače, daleko niže od 40.

      Izbriši
    2. Da vidiš tek moje ultra suhe ruke, znala bi zašto :) Ali priznajem, ova Mixa krema je takoo fina za trackanje i odlično miriši pa ne mogu odolit :D

      Izbriši
    3. Mojoj mami su toliko otvrdnule i ispucale da nema osjeta pod prstima. Osjetljiva je na štošta, a i ja idem u tom pravcu. Njoj odu k vragu od deterdženta za suđe. Mene spali sredstvo za sanitarije (umivaonike i to, ne za wc - to nikad nisam takla golom rukom :D) kad recimo ostane malo na spužvici koju isperem golim rukama. Imam osjećaj da će mi koža popucati, a moj davni bivši momak je prao kupaonu golim rukama jer je volio osjećaj koji je ostavljao Sanitar na njegovim rukama. Navodno su mu tad bile tako lijepo ugodno suhe (patio je od znojnih šapa). Sto ljudi, sto pari čudnih šapa :D
      Često trpim suhoću kad jednostavno ne mogu imati masne ruke :(
      Vidjeh da si nahvalila Mixu. Stoji mi u podsvijesti za isprobavanje. Mislim da sam ju čak sejvala. Ta lista mi postaje predugačka :D

      Izbriši
    4. Hahaha, davni bivši me baš nasmijao! Meni zbog atopijskog dermatitisa po zimi nastaju ranice na rukama koje prvo strašno svrbe na pregibima i onda koža na tom mjestu popuca, i strašno dugo zarastaju upravo zato što su na pregibima prstiju, pa svaki put kad idem nešto raditi, ranica još više popuca... grozno i bolno! I većinu čišćenja obavljam u rukavicama, samo ne volim u njima prati suđe jer sam iovako smotana ko' sajla :DD Probaj Mixu, definitivno ju probaj, ja imam tu za jako suhu kožu, ali kažu da je i ona druga njihova odlična. A i cijena je pristojna, 23 kune za 100 ml :)

      Izbriši
  3. Bome uzimam je u obzir posto samo i koristim proizvode za osjetljivu kozu (MED linija mi je bas za to dobra) u posljednje vrijeme. Hvala na preporuci mila :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što si je uočila :D. Nadam se da će ti biti dobra :*

      Izbriši
  4. Pa skroz bi je mogla probati! Imam uvijek nekoliko krema za ruke u opticaju: na poslu, u torbici, u dnevnom boravku, u wc-u, u sobi... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ja ih imam 6 :Đ, pet na stolu, jednu u torbi. Mama pokriva kuću sa svojima na strateškim pozicijama. Joj, sad kad sam napisala da imam pet krema za ruke na radnom stolu ispadam malo friki, i u svojim očima o.O

      Izbriši
  5. Ovu kremu nisam isprobala ali jesam par drugih Baleinih krema za ruke i svaki put se razočarala jer mi nijedna nije nahranila kožu nego bi ju samo privremeno omekšala dok ne operem ruke a onda bi mi opet bile suhe. Meni najbolja krema za ruke je Atrix i uvijek ju imam pri ruci jer savršeno nahrani suhu kožu ruku, brzo se upija a i cijena joj je vrlo povoljna 15-tak kn. Svakako preporučujem da probaš ako još nisi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, tako je meni sa svime :/, osim ako ne perem ruke s nečim jako nježnim, tipa ekstranježnim L'Occitane sapunima, ali njih mi je prežao trošiti na ruke jer su mi oni za lice. Ma čak i s njim ode vlažnost. Ode mi vlažnost od same vode.
      Probala sam Atrix davno kad mi ruke nisu bile ovako suhe. Pamtim da je bila nešto masnija, a ostalog se ne sjećam. U tom periodu mi je trebala samo lagana krema i mazala sam samo navečer. Svemu dođe kraj :/. 15 kn je nešto za mene :D

      Izbriši
    2. Ako si Atrix probala davno možda su ju i promijenili jer stvarno nije masna, postoje dvije verzije Soft koja je vrlo brzo upija i malo je laganija i Intensive kojoj malčice duže treba da se upije ali nije niti malo masna a odlično nahrani i hidratizira ruke. Meni su dlanovi bili toliko suhi da mi se koža na njima ljuskala (a tada sam se mazala sa onom Balenom kremom od kamilice) i kupila sam si opet Atrix prije par dana, dva dana ih mazala 4-5 puta dnevno i skroz su mi se oporavile ruke. Sada ih namažem samo jednom preko dana i prije spavanja i uopće mi nisu suhe ruke :)

      Izbriši
    3. Uf, Balea kamilica je slaba. Probala sam jednom-dva puta i ne sviđa mi se baš. Zapravo, prilično sam ravnodušna prema njoj. Probat ću Atrix. Stvarno mi dugo nije bio na rukama :D

      Izbriši
  6. Definitivno ću je isprobati. Isto kao i ti muku mučim sa suhim rukama...trenutno imam 3 kreme za ruke u opticaju (jedna uvijek u torbi, druga u dnevnom boravku i treća u spavačoj sobi :D ) Pa kad potrošim barem jednu od tih, kupujem ovu...djeluje mi odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti biti dobra :D Eto, imala sam pet krema u korištenju pa sam jednu potrošila i već se našla nova da popuni mjesto o.O

      Izbriši
  7. joj ja imam doma svako dva metra strateški razmještene kremice za ruke ;)
    neko vrijeme mi se javila čak i alergija na glicerin kojeg svaka krema ima pa možeš zamisliti kakve su to muke bile...
    za osjetljive ruke u apoteci si kupi belobazu, prodaje se na grame, jeftina je i bez umjetnih mirisa i okusa ;), ona se u biti koristi kao baza za svaku kremu
    a ono što moje ruke zbilja spašava je shea butter u kombinaciji s noćurkovim uljem, ali zanokticama uvijek treba dodatna njega, tu me spašava ricinusovo ulje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvuči super :))
      Vidiš, mogla bih uzeti tu baznu kremu i dodati shea maslac i možda još nešto. Hmm, morala bih malo pročeprkati po netu za prihvatljivom kombinacijom :D

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.