Golden Rose,

[Swatch] Golden Rose Paris Nail Lacquer #89

09:36 azzie 2 Comments

Ovaj post je ponovno objavljen. Prvi put je objavljen 10.4.2013.

Pozdrav svima!

U ovom postu možete vidjeti kako izgleda Golden Rose lak za nokte iz linije Paris u nijansi 89. Pokazat ću vam kako izgleda namazan s jednim, dva i tri sloja. Također, moći ćete vidjeti kako izgleda fotografiran u tri sloja na suncu, dnevnom svjetlu u hladu i pod umjetnim svjetlom slikano s blicem.


Pa počnimo najprije sa swatchevima u jedan, dva i tri sloja.


A zatim s tri sloja na svim noktima:

slikano na suncu

slikano u hladu

slikano pod umjetnom rasvjetom s blicem

Lak mi se sviđa, iako se rijedak i proziran je čak i s tri sloja. Brzo se suši i lako nanosi. Jedini problem kojeg imam jest da sam primijetila da radi mjehuriće na noktima s tri sloja laka.


Cijena i količina laka koju dobijete: 15 kn za 11 ml.
Lak možete kupiti u Golden Rose dućanima (u Rijeci imate u Robnoj kući Ri u prizemlju). Ako tko zna gdje se još može nabaviti, molim da podijelite tu informaciju :).


S obzirom da je ovaj post star godinu dana, sad vam mogu reći da sam voljela ovaj lak prošlo ljeto i rado ga nosila, usprkos tom problemu s mjehurićima. Nije mi radio veće probleme s njima i uvijek su se dali sanirati blagom masažom jagodicom prsta kad bi se lak osušio.

Hvala na čitanju i gledanju!

You Might Also Like

2 komentara:

  1. nije loša boja, ali moram priznati da mi najbolje izgleda na posljednjoj fotki, pod umjetnom rasvjetom premda sumnjam da je baš ta najrealnija ;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.