Golden Rose,

[Swatch] Golden Rose Charming Classics Nail Lacquer #58

11:40 azzie 2 Comments

Ovaj post je ponovno objavljen. Prvi put je objavljen 4.5.2013.

Pozdrav svima!

U ovom postu pokazat ću vam swatcheve Golden Rose Charming Classics laka za nokte u nijansi 58. Nijansa 58 u bočici izgleda prigušeno ružičasto, kao kričavo ružičasta s malo crne u sebi. Dvojila sam između ove nijasne i prave hladne kričavo roze i sad mi je drago što sam uzela ovu jer boja izgleda ljepše na noktima nego u bočici, pogotovo na suncu. Tad poludi :). Na suncu izgleda jarko, ali toplo, ljetno i to mi se baš sviđa.

A sad malo slika :)

slikano na suncu

Na iduće dvije slike možete vidjeti kako izgleda s jednim, dva i tri sloja.

 slikano na dnevnom svjetlu (druga s blicem)

Vrijeme me mučilo taj dan. Sredila sam nokte pa je sunce počelo bježati i nestalo posve iza oblaka, pa nisam ulovila lak na suncu, ali odradila sam to drugi put pa ipak imam fotku :) A sad slijede fotke laka s tri sloja na noktima.

slikano na dnevnom svjetlu; 3 sloja

slikano na umjetnom svjetlu s blicem; tri sloja

slikano na suncu

Na zadnjoj slici možete vidjeti samo jedan prst, a to je zato što sam to slikala par dana nakon gornjih slika. Nokte sam namazala drugim bojama jer sam radila na slikama za drugi post. Malo me bode u oči što mi ta fotka odskače od ostalih, ali što je tu je.

Prvi dojam o laku je da se nanosi relativno dobro. Sušenje traje duže nego kod drugog Golden Rose Paris laka kojeg imam.

Cijena laka je 9 kuna, a može se naći u Golden Rose dućanima (u Rijeci imate u prizemlju Robne kuće Ri).
Količina laka koju dobijete je 7,5 ml.
Proizvedeno u Turskoj.
 
Sve u svemu, za 9 kn mislim da se ne može pogriješiti s ovim lakićima :)

You Might Also Like

2 komentara:

  1. interesantna bojica, i mene puno lakova oduševi kad bolje izgledaju na noktima nego u bočici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tragično je kad bolje izgledaju u bočici nego na noktima :D

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.