Balea,

[Recenzija] Balea Q10 + Omega krema za lice - [stari post]

12:44 azzie 2 Comments

[post od 6.3.2013]

Hello hello!

Početkom siječnja sam kupila Balea Q10 + Omega dnevnu kremu za lice. Koristim ju cijelo vrijeme do danas pa mislim da je vrijeme da napišem koju o njoj, odnosno koja su moja mišljenja glede nje.




Moja koža

Prije svega dvije-tri o mojoj koži. Na samom kraju dvadesetih sam, a to se počelo pokazivati i na mojoj koži. Imam suhu kožu. Do pred malo (ne znam, možda godinu-dvije), koža mi je bila suha više površinski. Naravno, nakon umivanja je bila suha, ali bile su mi sasvim dovoljne gel kreme (kroz cijelu godinu). Često ju čak nisam ni mazala. Sad me peče savjest što se nisam mrvicu bolje brinula o njoj. Znači, suhoća je bila više površinska, a povremeo se i perutala, što se najbolje vidjelo kad bih stavila tekući puder.
Sad mi je koža jako suha iznutra. Baš osjećam da je dehidrirana, ali ništa ne prodire toliko duboko (ili nisam provala pravu stvar). Stalno imam osjećaj da mi krema ostaje na površini kože. Također, postala je nešto masnija površinski. Ne baš masna, nego masnjikava, a taj sjaj koji se na njoj vidi baš i ne mogu nazvati pravim 'zasjajivanjem', ali tu je - što me pomalo nervira jer sam naučila imati suhu kožu kad si taknem lice.
I to je to o mom licu :D.

O kremi

Balea Q10 + Omega dnevna krema protiv bora za zahtjevnu kožu sa sastojcima Q10 i omega kompleksom te UV zaštitom (15).

Primjena:
1. Kožu očistiti s proizvodima za čišćenje lica iz linije Balea.
2. Nanijeti kremu na lice, vrat i dekolte. Blago umasirati. Idealna kao podloga za šminku.

Sastojci:

Krema je inače za dob od 35 do 45 godina. Uzela sam nju jer mi ona za dvadesete nije izgledala dovoljno jako za zimu (svaki put kad bih došla s hladnoće, lice mi je bilo kao đon :D). Osim toga, po mjerici na kutiji, kategorije su im 1.20-30 god, 2. 35-45 god, 3. 50-60 god. Stoga sam sebe utrpala u ove od 30-35 i priklonila se starijoj skupini.


Količina i ambalaža: 50 ml, staklena posudica
Zemlja podrijetla: Švicarska
Cijena: oko 25 kn u DM trgovinama

Moje mišljenje

Krema ima zaista ugodan miris tako da mislim da ću potražiti još ponešto iz te linije (barem kremu za ruke). Lagano se nanosi. Na mojem licu ne mogu reći da mi je koža posve gipka jer osjetim da me zateže unutra, ali na dodir površinski izgleda dobro. Ostavlja mi masnjikav trag, ali na to ću se morati naviknuti (ili koristiti gel kreme). Ne vjerujem da ću je koristiti kad otopli, a na ljeto sigurno ne. Mislim da je premasna za ljeto. Uglavnom, čisto je ok kremica. Ne znam hoću li je ponovo kupiti jer kad nisam baš posve zadovoljna s nekom kremom, želim tražiti nešto što će mi bolje odgovarati.

Jeste li isprobali proizvode iz Balea Q10 linije? Preporuke? :)

You Might Also Like

2 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.