Balea,

[Recenzija] *Balea Teint Perfektion dnevna krema + [Prvi utisci] *Balea Teint Perfektion matirajuća krema

23:43 azzie 11 Comments

Pozdrav svima!

Danas ću pisati o dva Baleina proizvoda koje sam prošlo ljeto dobila od DM-a Hrvatska. Radi se o *Teint Perfektion hidratantnoj dnevnoj kremi za ujednačavanje tena i *Teint Perfektion matirajućoj kremi s mineralnim pigmentima za ujednačavanje tena. 


Kremu sam koristila oko 5 mjeseci na dnevnoj bazi i potrošila, što bi značilo da sam ju koristila kroz duži i prijelazni period od toplijeg dijela godine do hladnog. Matirajuću kremu sam, priznajem, isprobala i zanemarila jer imam suhu kožu i mislim da bi mi možda mogla više poslužiti na ljeto, pa će ljeto i pričekati. Sad sam je ipak odlučila iskoristiti nekoliko puta čisto da napišem prve utiske, mada nisam sigurna koliko će biti vjerodostojni zbog kože koja mi je trenutno još sušlja nego u ostatku godine.

Uz proizvode je došlo i pismo s opisom proizvoda, a dio ću vam i napisati.

   Svi proizvodi linije sadrže djelatnu tvar MYRAZAME koja se dobiva iz jerihonske ruže i zaslužna je za intenzivnu hidratizirajuću moć proizvoda linije Teint Perfektion. Jerihonska ruža raste u pustinjskim predjelima, a poznata je i kao cvijet uskrsnuća jer ima nevjerojatnu sposobnost da se prilagodi životu u pustinjskim uvjetima. U sušnim periodima jerihonska ruža ulazi u latentni stadij života i djeluje poput sušenog cvijeta, a njena moć regeneracije omogućuje joj da se uz nekoliko kapi kiše vrati u život.

   Balea proizvodi (...) pomoći će vašoj koži da zablista, jer vidljivo proljepšavaju izgled i optimiziraju teksturu kože te pružaju ujednačen ten. Dugotrajna hidratacija, koju u dnevnoj kremi omogućuje babasu ulje, zaštitit će kožu i dati joj svilenkastu teksturu.

   Kažu i: (...) matirajuća krema s mineralnim pigmentima koji reflektiraju svjetlost i u samo nekoliko trenutaka vizualno brišu prištiće, borice, sjaj s lica i proširene pore dok specijalni keramički mineralni pigmenti reflektiraju svjetlost i daju ujednačeniji izgled tenu.


Balea Teint Perfektion hidratantna dnevna krema 
za ujednačavanje tena*


Počnimo s pakiranjem :). Sjajno jarko ružičasto pakiranje Teint Perfektion proizvoda zaista vrišti Primijeti me! Što se mene tiče, pakiranje je privlačno, pogotovo ako i inače padate na vrišteće ambalaže. Zanimljivo je da na kremi nema one poznate Balea tete, što mi se sviđa, moram priznati.

Ostatke sadržaja možete vidjeti na donjoj slici. Krema je blijedo ružičasta, a miris prati boju i imidž proizvoda. Miris je nešto jači, ali ne pretjerano (susretala sam se s jačima bez dvojbe). Štoviše, ugodan je. Iako mi je na početku katkad znao biti malo naporan jer sam od onih koje bi radije da proizvod za lice uopće nema mirisa nego da je napucan mirisom i može proći pod kremu za tijelo, s vremenom sam se navikla na njega.


Tekstura kreme je gusta i želatinasta. Do dna mi se trošila tako da je površina stalno bila zaglađena, ne lijepi se za prste kao prosječna krema. S obzirom na gustoću rekli biste da je smrtna za razmazivanje, ali istina je da se nevjerojatno dobro i lako razmazuje.

Što se hidratacije tiče, teško je o tome pisati. Meni do sada nijedna krema nije ublažavala unutarnju zategnutost kože i bez proizvoda koje nanosim ispod imam osjećaj da mi krema samo sjedi na koži. Ipak nije svaka krema samo krema jer se treba pozabaviti i površinom :D.

Dakle, što se osjećaja na mojoj (suhoj i dehidriranoj) koži tiče, bila mi je ugodna. Kao što rekoh, sama krema mi nije bila dovoljna, ali mi je površinski bila ugodna. Na koži mi je ostavljala kao polusjajan film od čega sam imala osjećaj da ipak imam sloj zaštite, a opet nije ludo masan. U toplijem razdoblju mi je bila preteška za moj ukus, ali kad je zahladilo bilo mi je drago što je takva kakva je. Što je najbitnije, nije mi izazvala nikakve probleme na koži.

Sastojci:
AQUA, GLYCERIN, DICAPRYLYL ETHER, CAPRYLYL CAPRYLATE/CAPRATE, C12-15, ALKYL BENZOATE, PHENOXYETHYL CAPRYLATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETEARYL ALCOHOL, NYLON-12, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, SQUALANE, SUCROSE DISTEARATE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, MYROTHAMNUS FLABELLIFOLIA EXTRACT, PROPANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, XANTHAN GUM-1, PHENOXYETHANOL, LINALOOL, LIMONENE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, TOCOPHEROL, GERANIOL, CITRONELLOL, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SULFATE, CI 16185.

Količina: 50 ml

Ukupan dojam je da mi se ova krema svidjela i vrlo moguće da ću je ponovo kupiti, što ipak nešto znači s obzirom na ogromnu ponudu u drogerijama. Probala sam ukupno osam Baleinih krema, ako sam dobro izbrojala (povoljne su) i za zimsko razdoblje, kad mi treba nešto jače, ova mi je najbolja, dok ljeti najviše volim Balea Young gel kremu.

°°°°°°

Balea Teint Perfektion s mineralnim pigmentima
za ujednačavanje tena, za sve tipove kože*


Kao što sam spomenula, o ovom proizvodu ću napisati samo prve utiske jer sam ga koristila možda pet-šest puta s tim naknadnim testiranjem. Isprobala sam i zasebno na pola lica da vidim razliku sa i bez, na isti način i ispod tekućeg pudera.

Najprije o pakiranju. Kako ambalaža izgleda možete vidjeti na slikama, a zgodno je spomenuti da je tubica dosta mekana, što mislim da je super jer nema muke s istiskivanjem proizvoda kad se približi kraju.

Proizvod je blago roskast, gelast i voskast. Ovo mi je bio prvi susret s ovako nečim.


Da vam budem iskrena, za mene ovaj proizvod ne radi apsolutno ništa. Osvrnimo se na ono što su napisali da čini:

- vizualno briše...
  • prištiće - uglavnom nemam problema s njima, tako da taj efekt nisam mogla testirati
  • sjaj - imam suhu kožu, pogotovo sad po zimi i čak vapim za malo sebuma :/, no probala sam ju na dobro nafilanom licu kremom i nešto je izbluralo taj sjaj, ali u debljem sloju ove matirajuće kreme
  • borice - nažalost, njih imam, ali nisam primijetila da su postale manje primjetne, niti nakon samostalnog korištenja niti ispod pudera
  • proširene pore - također nemam

Sastojci:
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CYCLOHEXASILOXANE, DIMETHICONE, SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE, CI 77891, SILICA, CI 77491.

Količina: 30 ml

Overall, učinak sa i bez ovog proizvoda ispod tekućeg pudera je isti na mom licu. Borice svejedno izbijaju.
Recenziju i učinak na masnoj koži možete pročitati kod Mone na Fantazija blogu, meni jednom od najdražih, da spomenem usput :)).

°°°°°°

Točne cijene ovih proizvoda, nažalost, ne znam, ali znate i sami da su Baleini proizvodi povoljni. Kupiti se mogu u DM drogerijama.

Jeste li isprobali ove proizvode? Vaši utisci?

*PR uzorci  
Proizvodi su dobiveni u svrhu  recenziranja. Sve napisano učinjeno je iskreno.

You Might Also Like

Broj komentara: 11:

  1. Krema mi deluje bas dobro, dopada mi se kako izgleda. Obozavam Balea proizvode, imaju zaista raznovrsnu ponudu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim Baleu jer u većini slučajeva proizvodi mi odgovaraju, većinom su zadovoljavajući, zaleti se koji fail, ali i jako dobar proizvod.

      Izbriši
  2. Ajme draga, hvala ti <3 Imam oba proizvoda i što se tiče kreme slažem se s tobom, dobra krema, ima i boljih i lošijih, no cijena joj je povoljna što je svakako plus. Baza, odnosno matirajuća krema (koja je sve samo ne krema jer je puna silkona) je meni odličan proizvod za moju kožu, pogotovo u ljetnim mjesecima :) Kako si me nasmijala s "imam suhu kožu, pogotovo sad po zimi i čak vapim za malo sebuma", da ti barem ja mogu malo posuditi jer se čudim kako ga toliko imam, a zima je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :* Hehe, bila bi to dobra razmjena. Ja tebi vrlo rado dam pola svoje dehidracije :D Mislim da me grijanje ove zime dotuklo. Sasušila sam se kao jerihonska ruža iz ove kreme i žedna sam non stop. Pijem vode više nego ljeti :D Jedino što mene kap vode ne "vraća" :-Đ.

      Izbriši
  3. Super je recenzija, opisala si sve bitno i dobila sam potpuni dojam. Kako trenutno imam previše svega, ovo će morati pričekati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)))) Nadam se da te neće razočarati kad dođe na red :)

      Izbriši
  4. nisam probala... možda jednom i dođe na red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugačke su liste čekanja, skoro kao u zdravstvu :D

      Izbriši
  5. Pogledat ću i recenziju na drugom blogu jer mi je koža mješovita (suha-masna) pa da usporedim. Baš me zanima ima li učinka na pore jer na nekim dijelovima su mi malko proširene :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sta koristiti sad kad vise nema ove kreme? 😩

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.