Alverde,

[New out] ili što sam potrošila #6 s kratkim recenzijama

13:50 azzie 9 Comments


Definitivno se moram disciplinirati glede objavljivanja emptiesa jer trenutno imam takvu mrtvu gomilu da mi je slabo, ali donekle si mogu oprostiti jer sam zadnjih nekoliko mjeseci prošle godine radi više sile bila neaktivna na blogu. No, to me nije spriječilo da čuvam većinu prazne ambalaže. Bez duljenja krećem s konkretnim i upozoravam vas da će ovdje biti jako puno smeća. Ovo su potrošeni proizvodi do kraja 2014. Za prvi mjesec ove godine spremam posebne emptiese.

Krećem s proizvodima za kosu:

Alverde šampon za osjetljivo i nadraženo vlasište, 200 ml - mislim da sam vam postala dosadna s ovim šamponom, ali eto, to koristim zadnjih godinu i sedam mjeseci otprilike. Ne bi bilo loše ponoviti da imam seborejično vlasište i da s ovim blagim šamponom imam vjerojatno i bolje rezultate nego s pet puta skupljim šamponom protiv peruti čisto zato što je blag i ne iritira mi kožu previše, pretpostavljam. So, kupovat ću i dalje dokle god ga glava trpi. Cijena je 16,90 kn u DM-u.


Seba Med Every-day shampoo, 200 ml - nježni šampon s kojim sam odlučila malo "presijeći" dugo korištenje Alverdeovog blagog šampona. Djelovanje je isto kao i s Alverde šamponom, mada mi se čini da ga je lakše raširiti po kosi. Bio mi je lijepa promjena jer koliko god volim svoj Alverde postalo mi je dosadno stalno prati s njim :D. Cijena mu je u Mulleru oko 36 kuna, a u DM-u 37, ako sam dobro zapamtila. Kupit ću ponovo kad ga ulovim na nekoj akciji.

Palette Deluxe boje za kosu, 50 ml (boja) + 50 ml (razvijač) - Pošto imam dugu kosu za bojenje moram utući dvije kutije boje. Prethodnih par puta sam se držala toga da mi obje budu iste nijanse, ali ovaj put sam ipak odlučila miješati dvije. Ništa revolucionarno jer se radi o prilično sličnim nijansama: 575 plameno crvena i 678 rubin crvena. Meni se ova boja pokazala dobrom. Dva puta za redom sam išla na crvenu ovog tipa i treći put u zadnjih godinu i pol, tako da mislim da mi kosa upija taj crveni pigment. Hladnije je doba godine pa kosu rjeđe perem (kosa mi je suha i sporo se masti), nema sunca koje će mlatiti po njoj, a i imala sam zdravstvenih problema radi kojih sam još rjeđe močila kosu nego inače - kombinacija toga je rezultirala mojim zadovoljstvom ovom bojom za kosu. Uvijek kupujem boje koje su ili na akciji ili među povoljnijima, tako da će se ova zasigurno ponovo naći u mojoj košarici. Cijena je oko 28 kuna u DM-u, po komadu naravno.

Od proizvoda za lice potrošila sam:

Skinfood Watery Berry Serum, 10 testera - Dior One Essential Skin Boosting Super Serum, 3x5ml - više testera proizvoda o kojima tipkam post, kog ću, nadam se, uskoro uspjeti objaviti. Dakle, o njima uskoro!

Holika Holika Prime Youth Intensive toner i emulziju sam nedavno recenzirala u ovom postu, pa bacite oko ako vas zanima dobra korejska kozmetika.


eChoice Ceramide krema za lice, 30 g - korejska krema za lice (znate da volim korejsku kozmetiku) o kojoj sam pisala u ovom postu. Bila mi je ok, potrošila se, ali ne bih ju ponovo kupila. Nisam sigurna koliko košta jer sam ju ulovila na aukciji na eBayu, ali ne vjerujem da dođe više od 6-7$.


Balea Young Soft&Care gel kremica, 8 ml - ovo mi je odlična ljetna krema, iako sam ju prošlo ljeto puno manje koristila jer sam imala Holika Holika emulziju. Ipak sam ju rado miješala s Wet n Wild Coverall puderom samo da malo ujednačim ten. Kupit ću ponovo, a cijena je oko 5 kuna. Čak i da postoji u full size verziji (navodno je prije postojala), opet bih kupovala ove male tubice jer uzmem po potrebi i ne trebam se gnjaviti s gomilom proizvoda.

Testeri:
eChoice Collagen&EGF krema za lice - tester sam dobila uz eChoice Ceramide kremu. Slične su, ali ova ima dosta ugodniji miris i možda bih čak razmislila da ju kupim ako ju vidim na aukcijama.
Nuxe Serum Merveillance serum za lice i okoloočno područje, za sve tipove kože - izdašan tester od 2 ml (hvala Mikka!), koristila sam ga samo oko očiju. Teško je vidjeti rezultate za tako kratko vrijeme, ali godio mi je, nije bilo reakcija i slično. Rado bih ga malo duže koristila, ali nekako je teško razmišljati o kupovini tako skupog proizvoda :D. Kako mi prijatelj google kaže, dođe oko 300 kuna. Ako ga ulovim na nekom lijepom popustu...
Apivita Wine Elixir Anti-wrinkle Eye&Lip Cream - ponovo hvala Mikki. Oh, ovo mi se jako svidjelo! Krema je brzo upijajuća tako da nisam imala masne podočnjake od čega još više dolaze do izražaja, a koža je ipak bila hidratizirana. Cijena je oko 300 kuna, kmek. Ajmo se nadati čudu i nekoj lijepoj rasprodaji.

Labello Med Protection, SPF 15 - do sada kod mene niste mogli vidjeti potrošene lip balmove jer sam do sada (zadnjih nekoliko godina) koristila reklamne balmove jedne banke. Dobivala sam ih od frendice, a ona od neke svoje poznanice, ali taj izvor je presušio pa sam se vratila kupovini i isprobavanju. Neću sada puno pisati o ovom balmu jer to namjeravam odraditi u jednoj grupnoj recenziji - samo ću napisati da me nije oborio s nogu i što se mene tiče, nije ništa bolji od Labello Classica. Točnu cijenu ne znam. Dođe otprilike18 kuna.

Zatim slijedi nekoliko "tuširalica" (jeej!).

Dove Purely Pampering kremasti gel za tuširanje s bademom i hibiskusom, 250 ml - jedna od najdražih tuširalica. Prekrasno miriši i ne isušuje kožu. Nakon tuširanja mi najčešće ne treba mlijeko za tijelo. Miris bih joj opisala kao nježan i ženstven. Obavezno ću ponovo kupiti ovu tuširalicu, a to ipak nešto znači uz toliki izbor i toliko drugih proizvoda koje treba isprobati. Cijena je oko 18 kuna.

Dusch Das kremasti gel za tuširanje s medom i bademovim uljem, 250 ml - sasvim ok kremasta tuširalica, ali ništa posebno. Za usporedbu s prethodno spomenutom, nije ni blizu kremasta kao Dove badem. Pomalo je želatinasta, blijedo žute boje sa nekakvim ljuskicama narančaste boje. Ne znam čemu bi to trebalo služiti, ali lijepo izgleda. Miris joj je blag i mislim da ju komotno mogu koristiti i muškarci. Cijena je oko 11 kuna, a mogu se kupiti u supermarketima i drogerijama, iako nisam sigurna za DM. Mislim da ih tamo nema.


Dusch Das Heavenly Vanilla gel za tuširanje s ekstraktom vanilije i đumbirom, 250 ml - još jedna Dusch Das tuširalica. Ova mi je za trunku bolja od prethodne, ali također, ništa za što bih se odlučila pokraj mnogih drugih u ponudi. Također je pomalo želatinasta svijetlo žute boje. Miris joj je blag i vaniličast, a zbog đumbira je nešto svježiji. Ako ne volite teške vanilija mirise, ovaj bi vam se trebao svidjeti. Dobra tuširalica, sve u svemu.

Tesori d'Oriente White Musk gel za tuširanje, 250 ml - otišla je još jedna od najdražih tuširalica, koju sam štedjela i onda mi je puk'o film i odlučila sam više ne čuvati proizvode koje volim. Prekrasno miriši, miris se dugo zadržava na koži, a nakon tuširanja i kupaonica miriši još neko vrijeme. Jedini problemčić s ovom tuširalicom je što me malčice isušivala i to, naravno, ne volim, ali nisam joj to mogla zamjeriti. Kupit ću ponovo, obavezno. Svoju sam kupila u Trstu, ali sigurna sam da ih ima i u Kozmu za do 25 kuna pa pogledajte.

Kreme za ruke:

Balea krema za ruke - papaja i mlaćenica, 100 ml - bila mi je super ova kremica, toliko da sam kupila i back up, koji sam ostavila kod momka, a mislim da ću kupiti još jednu pošto je dio limitiranog izdanja, a trajanje joj je minimalno do polovice 2016. Ne bi mi se sad odmah dalo trošiti i treću, ali s pauzom... Podsjeća me na njihovu od manga koja je bila aktualna prije nekoliko godina. Miris joj je predivan, a sama krema je nešto masnija. Koristila sam ju prije spavanja. Neki dan sam bila u DM-u i zaklela bih se da sam ju vidjela na polici. Cijena je 7,90 kuna, ako se ne varam.


Eveline Extra Soft 3u1 koncentrat za ruke i nokte s 5% ureje, 100 ml - preko dana volim koristiti laganije kremice jer ne volim packati stvari oko sebe pa uvijek uz neku masniju za noć imam i dnevnu kremu/losion. Bila sam jako zadovoljna s Eveline gel-kremom sa shea maslacem i kozjim mlijekom pa da se ne ponavljam uzela sam ovu. Činilo mi se da bi mi mogla biti dobra, ali na kraju nisam bila baš zadovoljna. Bila mi je prelagana, praktički kao da ništa nisam stavila. Ako bih stavila više proizvoda, ruke bi mi postale ljepljive. I miris joj je ništa posebno tako da ništa pozitivno u njoj nisam našla. Cijena joj je oko 10 kuna.

L'Occitane Delice des Fruits Citron&Clementine krema za ruke, 30 ml - bila je dio seta od tri koje je moja mama dobila na poklon pije par (:eek:) godina, pa je mene uveselila jednom od njih. Obožavala sam ovu kremu, iako nisam pretjerano luda (barem do sad nisam bila) za citrusastim mirisima, ali ova je prepredivna! Dobro sam je rastezala i štedila! Dokrajčila sam je da se ne pokvari, a pred kraj mi je postala i bolja nego prije jer se zgusnula :D. Kreme više nema u ponudi, a i da je ima, nekako je teško odvojiti 60-70 kuna, ili koliko već za jednu mini kremu, mada toliko je božanstvena da vjerojatno i bih :/.

Nekoliko randoma:

Dove mlijeko za tijelo, 400 ml - žao mi je, ali ne mogu shvatiti koji mu je naziv. Vidite na slici :D. Ovo je dosta dobro mlijeko za tijelo za suhu kožu, bogato, ali nešto se teže upija. Miris je onakav kakav možete očekivati od mliječnih proizvoda, nježno, ali ništa spektakularno. Imala sam ga jako dugo jer mi ga je s vremenom postalo tlaka koristiti. I zasitila sam ga se, ali veći problem je predstavljala njegova tvrda ambalaža koja je jako otežavala istiskivanje gustog proizvoda. Kad sam došla na cca trećinu, pretočila sam ga u praznu bočicu od Baleinog losiona za ruke s pumpicom i onda ponovo naišla na problem jer proizvod nije rado izlazio kroz pumpicu. Pola te količine sam pak morala izvlačiti pomoću cjevčice. Mislila sam prerezati originalnu bocu nakon objave ovog posta jer osjećam da je na dnu ostalo proizvoda, ali iskreno, ne da mi se više s tim tlačiti. Kupiti neću ponovo. Eventualno neki drugi i ako postoji manje pakiranje. Cijenu ne znam jer sam ovog dobila kao poklon.


Dove Invisible Dry deo u spreju, 150 ml - volim si za ljeto kupiti deziće u spreju jer mislim da mi oni nekako najbolje odgovaraju u tim uvjetima, iako nisam prefan udisanja te kemije prilikom špricanja. Eto, nerijetko mi se onda skoro prazni povlače po polici kad prođe to ljetno razdoblje :D. Bio mi je dobar, radio posao i držao me "svježom". Miris mu je nešto jači i nije mi baš ljetni (ljeti sam za svježije mirise). Hoću li ponovo kupiti konkretno ovaj ne znam, ali neki Dove hoću jer su mi se pokazali dobrima. Cijene se ne sjećam, ali bila je nešto preko dvadeset kuna, kupljen je u Kozmu.

Naomi Campbell Mystery, edt 15 ml - toaletna vodica koju sam imala jako dugo. Obožavala sam je, pa sam je i štedjela i onda negdje na trećini bočice primijetila sam da je promijenila i boju i miris :D. Eto što se dogodi kad se stvari čuvaju! Odlučila sam je dokrajčiti, ali nisam više toliko u njoj uživala, nažalost. Ove toaletne vodice više nema u prodaji, čini mi se. Šteta.

Imam nekoliko proizvoda za uklanjanje tjelesnog krzna, što je i priloženo na donjoj fotografiji.

Balea vosak za toplu depilaciju za normalnu kožu s aloe verom i mirisom šumskog voća, 250 ml - nakon dugogodišnjeg korištenja Čupkovog voska odlučila sam isprobati neki drugi vosak i vraćam se na Čupko. Ovo je sasvim solidan vosak, zapravo, ali dlačice ne skida dobro kao Čupko, odnosno za sobom ostavlja tvrdoglavce. Vosak je lijepe crvenkaste-rozo-ljubičaste boje, što izgleda kao da se mažete umakom za sladoled, a ono što je čudno kod njega jest da se "povlači" s nekih mjesta na koži. Ne razumijem. Druga negativnost je što je upakiran u plastičnu posudicu i nisam sigurna kako su si oni to zamislili da bi mi to trebali grijati, pa sam ga morala presipavati u teglicu od Čupka. Pozitivna strana je što je hladan vosak dovoljno mekan da se može koristiti i bez zagrijavanja, ali tako se prebrzo troši jer se nanosi u predebelom sloju, a i sama aplikacija je neugodna zbog nasilnog razmazivanja po dlačicama. Uz vosak se dobije drvena špatulica i deset trakica, koje su po meni bolje od Čupkovih jer su veće, a za njega ćete izdvojiti oko 25 kuna, DM naravno.


M Lady trakice za depilaciju, 10 duplih traka - Mullerove trakice s voskom su moje otkriće godine. Kupila sam ih na ljeto i one su prve trakice s voskom koje sam kupila. Mislila sam da proizvod ovog tipa ne može protiv mojih dlačurdi, ali odlučila sam im dati šansu. Birala sam najjeftiniju varijantu i odluka je pala upravo na ove. Skidala sam s njima i mekše i ove moje tvrdokorne dlake i skidaju sve. Jest da ostavljaju neočupane dlake za sobom, ali uopće im to ne uzimam za zlo s obzirom na praktičnost. Ne mogu zamijeniti vosak, ali su odlične kad nemate vremena ili volje za cijeli proces uklanjanja s toplim voskom. Ove trakice sam uzela najviše radi depilacije dijelova do kojih mi je teže doći, pošto sam svuda dobro "pošumljena". Uglavnom, preporučujem ove trakice, odlične su, praktične. Jedina zamjerka što smrde i ne znam zašto me taj miris podsjeća na groblje, ali tko šiša miris. Uz trakice se dobiju i 4 uljane maramice za skidanje ostatka voska s kože (mora se skidati uljem, pa makar i onim za prženje - voda ga neće ukloniti), a cijena im je 26,90 kuna u Mulleru.

Balea jednokratni brijači s 3 oštrice, 8 kom - ove su dio nekog limitiranog izdanja, ali mislim da je to samo do vrećice. Kupila sam ih prvi put nakon što sam stalno koristila brijače s dvije oštrice i, iako mi je u početku bilo čudno, brzo sam se na njih navikla. Mislim da ću ubuduće kupovati ovakve jer sam sigurnija kad ih koristim, ukoliko ne budem željela štedjeti koju kunu pa uzmem one s dvije oštrice. Cijena im je oko 19 kuna, u DM-u naravno.


M Lady jednokratni brijači s 2 oštrice, 5 kom - nakon prethodnih s tri oštrice vratila sam se onima s dvije i, moram vam priznati, bila sam prava šeprtlja. Nakon što sam se lijepo isjeckala morala sam početi dobro paziti kako s njima rukujem. Iskreno, nisam vidjela razliku između ovih i Baleinih s dvije oštrice. Cijena im je 7,90 kn, ako se ne varam, Muller.

I za kraj imam razne higijenske potrepštine:

Dontodent antibakterijska vodica za ispiranje usta, 500 ml - ako volite nešto jače vodice za ispiranje usta, ova vam se vjerojatno neće svidjeti, ali meni je odlična pošto vodice tipa Listerine ne volim jer mrzim osjećaj kao da sam popila nitrogen. Dakle, blaga i nježna vodica nakon koje možete čak i jesti. Dontodent je DM-ova robna marka, a cijena ove vodice je oko 15 kuna.


Iseree Beauty blazinice, 120 kom - "vatice" koje najčešće koristim. Jedna strana im je glatka, a druga s blagim reljefom, rubovi su prešani i izgledaju kao da imaju porub. Znam da nekima upravo taj porub smeta, ali osobno nemam problema s njim. Radije koristim ovakve blazinice jer su čvršće i ne razdvajaju se prilikom vađenja. Cijena im je oko 8 kuna, ako se ne varam, u Lidlu jer se radi o Lidlovoj robnoj marki.

Beauty baby vlažne maramice za bebe - ovdje imam jedan paketić od 30 komada i dva od 20. Čini mi se da su ove u manjem pakiranju nešto i manje od drugih, ali to još moram provjeriti (zaboravila sam :D). Maramice su ugodne, mekane, ne raspadaju se, kad izvlačite jednu ne izlazi njih pet pritom i k tome nježno i lijepo mirišu. Jako mi se sviđaju. Cijena manjih je nešto manje od 5 kuna, čini mi se, a većih oko 6. Mullerova su robna marka.

°°°°°°

Evo nas napokon na kraju ovih emptiesa! Ubuduće ih namjeravam objavljivati jednom mjesečno, eventualno svaki drugi mjesec ukoliko ne stignem ili nemam puno proizvoda (pod tim mislim ako nemam ništa o čemu nisam već sto puta pisala). Cilj je, zapravo, ne dovoditi se u situaciju da mi treba cijeli dan da napišem empties post :D.

Ako naiđete na tipfelere, zaista se ispričavam. Uvijek pregledam tekst prije objave, što ću i sada učiniti, ali moram se potužiti da mi je jučer iznenada krepao monitor i sad sam privremeno osuđena na svoj stari CRT (oni deeeebeli s ogromnom guzicom) i... Ne mogu gledati u to čudo :(. Titra mi pred očima, slova bježe i izaziva mi glavobolju :(. Sva sreća što sam barem fotke uspjela srediti prije te nesreće. 

°°°°°°

Nadam se da ste u ovom smeću pronašli nešto što vas zanima! 
Jeste li koristili neke od ovih proizvoda? :)

You Might Also Like

Broj komentara: 9:

  1. Sweet jesus ženo!! Svaka čast! Imamo dosta sličnih stvari, ono, većina iz Dm-a, to sam sve probala i to sve volim :) Danas sam baš bila i gledala Alverde šampon, reko uzet ću drugi put, sad mi krivo :/ Ja Evelineovu kremu držim u torbi, koristim kad sam negdi vani, želim malo zaštite a ne premasne ruke. Mene pomalo podsjeća na neutrogenu, iako nema baš hidrataciju. Miriši mi na sapun haha, nekako mi je to čudno kod nje :D Volim epmtiese, baš si me razvalila s ovim postom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam toliko vrijedna bila koliko nisam pisala emptiese :D. Ajde, neće Alverde pobjeći! Samo pazi da ne zgrabiš regenerator. Ista je bočica, samo im je čep na suprotnim stranama, ako se ne varam. Meni je jednom mozak stao pa sam zgrabila regenerator. Ajme meni... Najgori regenerator kog sam koristila :D.
      Neutrogenu nisam nikad imala, osim testera. Pamtim da radi kao neki film na rukama i iz tog razloga me ne vuče da ju isprobam kako treba i bacam previše para na nju. Istina, Eveline je nekako sapunasta :D. Haha, razvalila sam sebe s ovim postom isto :D. Uvijek me sram iznositi vreću emptiesa van u smeće - puna vreća kozmetike :D. Morat ću koristiti crne vreće...

      Izbriši
  2. Uh jedva cekam docepati se tog alverde sampona, treba mi nesto tih opisanih karakternih osobina!
    Balein gel za lice imam, i malo ga volim malo ne. Vidjet cemo do kraja tube kako ce se ljubav razvijati :D
    Kozmo drzi tesori tusiralice, cak mislim da ih ima i u Bipi ali cijena je skoro 30 kn, sto me zaloljuti jer se sjecam kad sam ih kupovala po 21 zajedno sa mazalicom koje je sada nemoguce naci kod nas. :mrzicijelisvijet:

    Vosak trenutno koristim samo za licno podrucje, od cupka naravno. Za ostatak muskosti tu je braunov epilator, mozda nije najprakticniji, najbrzi i sve to ali je cijenom najpovoljniji, kupljen od strane gospodje majke dok ja jos nisam bila dlakavi svat, jos uvijek radi perfektno i nemam dodatnih troskova, a moram priznati da vruci vosak nisam nikad svladala u potpunosti, uvijek uspijem zavrsiti barem malo uljepljena :/ Iako efekt voska ljubim vise nego gore spomenuti epilator. Ah.

    SuperMax Syrine 4her su britvice koje kupujem vec godinama, nisu iz ragna jeftinih (cca 22-25 kn 6 kom) ali mi traju vjecnost i zaista se vise neznam sluziti niti jednim drugima :D

    Potpisujem sve za dontodent vodicu. Listerine fuj :$

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla sam jos malo duzi komentar napisati i prozvati ga suradnickim postom. :D grozno!

      Izbriši
    2. Hahaha, volim duge komentare :D. Što se vidi iz mojih postova. Nikako mi ne uspijeva pisati kratke postove koje će ljudi imati volje čitati :D.
      Probaj Alverde. Nije šteta ako ti neće odgovarati, ali nadam se da hoće. Meni se čini da sam prošlo ljeto u Kozmu vidjela da su Tesori tube po 29 i nešto kuna i ostala šokirana, pa sam išla provjeriti negdje na jesen i čini mi se da su bile oko 24-25 bez sniženja. Ne znam... Sve u svemu, u Italiji su manje :D. U Bipu idem jako rijetko pa ni ne znam što imaju. Prošle godine nam se otvorila u centru grada i još uvijek mi se mozak na to nije naviknuo pa jednostvno zaboravim otići.

      I ja koristim el. čupkalicu. Imam ju duuugo, desetak godina. Ubi me, ali ne mogu se sjetiti je li Braunova ili Philipsova :D. Mislim druga. Nju mogu koristiti samo kad su mi dlake "prorijeđene" nakon čupanja voskom (neke rastu brže, neke sporije), pogotovo ljeti za održavanje. Inače jako teško jer sam pravo krzneno čudovište i rješavanje svega s čupkalicom bi bilo pravo mučenje :D.
      Hmm, ma nema veze ako se ulijepiš voskom - lako se to opere. Mislim tu na onaj što zovu "hladnim" ali meni je vruć jer ga grijem :D (ono što izgleda kao med). Onaj "voštani" pak nikad nisam svladala niti sam imala zadovoljavajuće rezultate.

      Zapisat ću si te britve koje spominješ. Čak mi ni ne bi bilo žao dati više love, ako će duže trajati :D.

      Izbriši
  3. Ajme koliko potrošenih proizvoda i svaka čast jer treba svu tu praznu ambalažu čuvati negdje :D Stalno me mamiš s ovim Tesori d'Oriente tuširalicama i morat ću kupiti da i ja uživam u njoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ma poludjela sam već radi čuvanja smeća. Stajalo mi je na vidnom mjestu i samo sam čekala dan kad će se sve rasuti. Napokon sam se toga riješila :).
      Probaj nešto od Tesori! :D

      Izbriši
  4. Puno njih je hvalilo Alverde šampon pa sam se zainteresirala :D Reci, jel sadrži sulfate? To mi je bitno jer mi tjeme reagira na takve gadarije nažalost...Nikako ne mogu pronaći zadovoljavajući šampon. Jedini od kojeg me ne svrbi je Vichy, ali prebrzo se troši i ne mogu davat toliko često 100 kn samo za šampon.
    Korejska kozmetika me jako interesira, ali sam ju nekako prestala naručivati... Na watch listi na Ebayu imam Watery Berry testere, ali za eye cream. Baš me zanima kakav ti je serum bio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sadrži Sodium Coco-Sulfate (treće mjesto). I ja reagiram na štošta, imam seborejično vlasište. Odustala sam od šampona protiv peruti jer sam zaključila da mi bolje odgovaraju blagi šamponi. Npr. odličan mi je i SebaMed Every Day šampon. Dođe oko 35 kn.
      Serum mi je bio ok. Nisam vidjela čudo, ali ugodan je za korištenje :D. Ja za sad malo stopiram s narudžbom korejske. Vjerojatno ne za dugo :D.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.