Lice,

Moja rutina njege lica (suha koža)

09:46 azzie 12 Comments

Pozdrav :)

Vjerovali ili ne, nakon gotovo tri godine bloganja prvi put ću pisati kako se odnosim prema svom licu - na jednom mjestu. Najveći razlog zašto još nisam jest što do prije godinu dana nisam ni imala o čemu posebnom pisati jer mi je njega bila svedena na minimum. Umivala sam se nekim blažim sapunom, kroz jedan duži period birala sam prirodne sapune, i koristila kremu za lice. Minimalnije od toga teško da može :). Nije da mi je to bio cilj nego jednostavno sve ostalo što se na lice moglo stavljati sam ignorirala. Tipkajući prisjećam se da sam ipak znala koristiti masku za lice, ali to je bilo toliko rijeko da uopće niti ne računam.

Stvar je funkcionirala otprilike do zime 2013. kad sam primijetila da mi koža izgleda mrtvo. Srećom, suhe i perutave dijelove nisam imala, nego mi je koža bila bez sjaja, mat kao nekvalitetan print papir, blijeda i ukratno mrtva. Zombi koža.

U veljači prošle godine sam napokon kupila svoj prvi serum (Balea Aqua jer su svi pričali o njemu) i tada sam počela mijenjati rutinu, navike i odnos prema koži. Odjednom mi je kliknulo u glavi da sam došla u neke godine i da se više ne mogu ponašati kao da ću vječno imati mladu kožu kojoj ne treba ništa doli dva proizvoda. Do određene granice je to i išlo tako, dok se nisu počele pojavljivati prve bore, zombi koža, a onda je došla i dehidracija iznutra koja mi čini da imam osjećaj da mi je lice puno botoksa. Na žalost, što da se radi. 

Dakle, promjene sam započela uvođenjem jednog proizvoda - seruma, te ubrzo umivanje blagim sapunom zamijenila blagom kremastom umivalicom, a zatim počela koristiti i tonere i emulzije. S maskama sam ozbiljnije krenula tek od nedavno. Novost od ove godine je i da sam umivanje svela na minimum, odnosno, lice perem i uopće močim vodom po potrebi, ovisno gdje sam bila, o make up-u itd, ali u normanim (moje normalne okolnosti otkad provodim ovakvu rutinu su da sam kod kuće) okolnostima ne kvasim ga po nekoliko dana nego se ujutro i uvečer "umijem" tonerom. Koža mi je ove zime postala užasno suha i zategnuta, ali vjerujem da će se ovaj način ipak promijeniti sa zatopljenjem. Izbacivanje čestog umivanja vodom i vodom i proizvodom za pranje lica nije mi donijelo nikakve loše promjene na koži, a vjerujem da je uklonilo nepotrebno izlaganje uvjetima koji mojoj koži nisu najbolji.


Sad ću vam napisati kako izgleda moja trenutna rutina, odnosno rutina koju provodim zadnja tri mjeseca. Više manje je to to čega se držim već godinu dana, ali sam je ipak nekako bolje definirala.

1. Čišćenje i osvježavanje lica započinjem s malo tonera na vati i dam si vremena da temeljito (lagano) istrljam kožu lica i vrata. Trenutno koristim Tony Moly I'm Real Rice Smooth toner, čiju ću recenziju uskoro objaviti, a mogu vam unaprijed reći da mi je baš drag.

2. Zatim krećem s najrjeđim proizvodom, serumom, boosterom, essenceom ili kako to već zovu. Od Baleinog Aqua seruma koristim samo putna pakiranja ili više komada testera, tako da mi je već pomalo čak i dosadilo toliko ih često mijenjati pa mislim da ću ovaj put otići na neki full size. Trenutno koristim Estee Lauder Micro Essence u putnom pakiranju od 15 ml. Radi se o posve vodenoj i prozirnoj tekućini koja se brzo upija. Moram napomenuti da te rijetke proizvode lagano nanesem na kožu i onda dlanovima pritišćem, čak i tapkam. Čini se ok proizvod, no nisam pretjerano odvalila na njega, a njegov miris mi se uopće ne sviđa pa pazim da mi ne uđe u nos. Miris mu je blag, ali zaista čudan.

3. Sada slijedi ulje, novitet u rutini. L'Oreal Nutrigold ulje sam kupila početkom godine jer mu nisam mogla odoljeti kada sam ga vidjela, a počela ga koristiti prije cca mjesec dana. Nanosim ga uglavnom i ujutro i navečer, 4 do 5 kapi. Pisat ću o njemu kad prođe dulji period korištenja, ali odmah vam mogu reći da ga zaista volim koristiti jer mi daje baš lijep sjaj, a o ostalome u recenziji :).

4. Idući korak uključuje kreme i tu se stvari mijenjaju, ovisno o tome kako mi paše. Redom bi sad išla emulzija ili losion, kao podloga za kremu ili samostalno nošenje. Trenutno koristim Etude House [mal:gem] emulziju. I o njoj ću pisati. Zatim ide dnevna/noćna krema. Trenutno i za jedno i drugo koristim Balea Ultra Sensitive kremu u putnom pakiranju jer sam ostala bez noćne. Znači, nekad nosim samo emulziju, nekad samo kremu, nekad oboje. Pošto mi je sad koža dosta suha, ipak rijetko kad preskočim emulziju (rijetka je pa se bolje upija) i koristim i jedno i drugo.

5. Završni korak je okoloočna krema, trenutno Ziaja Goat's Milk, za suhu i kožu podložnu borama. Kremu nanosim u sobi nakon skidanja leća, odnosno nakon stavljanja leća, jer ako nosite leće znate problem masne kože i tih radnji :D. To me nervira prije spavanja jer ne stignem pričekati da mi se krema upije pa ju odmah zalijepim za jastuk. Bez leća sam slijepa kao čovječja ribica i nemam što raditi nego ići spavati :D

Što se umivanja lica tiče, ostala sam bez svoje drage kremaste umivalice Happy Essential Foam od Etude House (recenzija) pa sad koristim Avonovu Solutions Completely Clean, koju sam dobila, no iako ugodno miriši koža mi bude strašno stegnuta nakon korištenja (ponovo botoks efekt, ali pokoja doza previše). Iz tog razloga ću izbjegavati pranje lica vodom i "sapunom" što više mogu dok ne kupim nešto nježnije, te usput ovu Avonovu potrošiti na tuširanje.

Napravila sam si pravu zalihu (bolje da ne znate) "krpa" maski, sheet maski, pa ih nastojim koristiti nekoliko puta na mjesec. Nisam sigurna koliko ih se često smije koristiti, ali ja sam si odredila da ne bih trebala više od jednom tjedno da ne izazovem nevolje. Na slici su The Face Shop i My Beauty Diary maske, od borovnice i brokule.

°°°°

I došli smo do kraja :). Sve u svemu, proširila sam broj proizvoda koje svakodnevno koristim u odnosu na prošlost, ali ipak još uvijek ne želim odjednom koristiti previše proizvoda. No mislim da tu ima prostora za još ponešto.

Kakva je vaša rutina?

Tipkamo se! :)

You Might Also Like

Broj komentara: 12:

  1. ja sam u potraznji za dobrom okoloocnom kremicom, kakva ti je ova Ziaja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa iskreno, nekako mi je ni vrit ni mimo :D Za noć mi je slabašna, a za dan premasna. No ispod make upa ju nisam još isprobala pa ne mogu reći. Meni je idealno za dan nešto što se upija i ne ostavlja masnu kožu jer bome ne želim highlight na podočnjacima :).

      Izbriši
  2. Moja rutina je nekako slična tvojoj, smo što ja koristim proizvode za masnu kožu :D Veselim se recenziji ulja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim upola manje proizvoda, a imam suhu kožu :)
    Kad tad ju očistim sa Alverde mlijekom ili Mixinim mlijekom za čišćenje (ovisi koje mi je nadohvat ruke u tom trenutku) i svaku večer prije spavanja nanesem Balea gel kremu sa modrozelenim algama (koji put i malo više jer mi koža brzo upija),a neko vrijeme sam koristila i Niveinu kremu u plavoj limenci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ako ti tako paše :). Meni sama krema više nije dovoljna jer ako koristim samo kremu, imam đon od lica. Ako ga napucam malo drugim stvarima, barem sam narednih nešto sati gipka :D
      Klasičnu Niveu nisam imala gooodinama, od vremena kad nisam znala da postoji išta za skidanje makeupa osim Niveine kreme :D

      Izbriši
    2. probaj si dodati klasičnu Niveu,meni je oporavila lice...iako mi je polako kak je bila pri kraju išla lagano na živce jer mi je dojadila (meni osobno,ne mojoj koži :D ).

      Izbriši
    3. Možda kupim onu minijaturnu da probam :D, a i sto godina nisam imala plavu Niveu. Čak sam je se i malo zaželjela. Da budem iskrena, ne volim guste kreme :(.

      Izbriši
  4. koža me pred koju godinu-dvije sasvim iznenadila i iz suhe prešla u skupinu - miješovita :D
    jedne se stvari držim otkako sam počela s šminkanjem i rutinom - suha koža se ne umiva vodom a sapunom ni u ludilu, za to služe umivalice i tonici, tonik je najbolji prijatelj takvoj koži :D
    nakon tonika, obavezno serum... sve ostalo je podložno promjenama, zavisi idem li van i gdje idem ;)
    volim ulja, ali ne stavljam ih svaki dan, već prema potrebi, naročito nakon tuširanja jer mi od kože naprave pustinju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudno ali vlaga iz kože tijela me još nije napustila pa čak katkad nemam potrebu za kremom nakon tuširanja, ovisi s čim se tuširam :D. Ajde ako ti se da, napiši koji serum koristiš :). Meni sama krema ništa ne dela. Jednostavno se moram natrackati nečim ispod kreme jer eto... mora se :D. S uljem zadnjih par dana pauziram jer stavljam nekakav sedmodnevni tretman, a prije toga je išlo i ujutro i navečer, mada kad otopli mislim da će se to prorijediti i biti u upotrebi samo navečer.

      Izbriši
  5. Znaci ovo ulje da kupim i kremicu od kozijeg mlijeka... dobro! :D Hhahahahah!!!

    Ulje me privlaci vec duze vrijeme, ali nikako u BiH da ga ugledam.... nigdje ga!!! :D

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.