tag,

[Tag] UPDATE: Potroši 7 do proljeća i Potroši 5 do 5.5.

23:13 azzie 4 Comments

Pozdrav! :)

Kasnim desetak dana s objavom updateova svojih "Potroši" tagova, ali nema veze. Nikad nije kasno za takve stvari. Pokazat ću vam svoj napredak do 3.3.

Početak Potroši 7 do proljeća možete vidjeti na linku, a na donjoj slici su rezultati.


Dobro vidite, na slici je samo šest proizvoda. Naime, jedan proizvod još nisam ni takla pa ga iz tog razloga nisam željela ni fotkati, a radi se o shea maslacu. Stvarno nisam bila raspoložena za kure na kosi. Prehladno mi je :D. Nadam se da ću stići potrošiti do 21.3.

Labello Classic Care sam slistila do kraja, posve izdubila štoviše :D. Fokusirala sam se gotovo isključivo na njega pa zato ima i uspjeha. Nije loš, čak mi je i ok. Bolji od drugih Labello balmova koje sam zadnje vrijeme probala, ali usne su mi se opet, nakon liječenja prirodnim balmovima, počele ljuštiti.

S dva gela za tuširanje, Vidal Argan Oil i Badedas sa shea maslacem i đumbirom, solidno napredujem. Trebala bi ih riješiti do 21.3.

Avon Care Glycerine krema za ruke i nokte je pri kraju. Koristila sam ju nakon gotovo svakog pranja ruku jer su mi ruke jako suhe, tako da se dobro troši. Nešto je slabija i nije dovoljna za noćnu njegu. 

Avon Passion Dance roll-on miris se jedva pomaknuo s mjesta, a nije da ga nisam trošila. Baš traje i traje i nema šanse da ga uspijem potrošiti do roka.

I Avon Little Black Dress edp od 30 ml će mi ostati nepotrošen. Dosta sam ga trošila i zadovoljna sam koliko sam uspjela potrošiti u pet tjedana jer meni trošenje parfema koji mi nisu top mirisi ne ide tako lako. Neću ga uspjeti dovršiti, ali što sada. Ostala mi je otprilike trećina proizvoda.

°°°°

Na donjoj slici su proizvodi iz taga Potroši 5 do 5.5. Početak ovog projekta možete vidjeti na linku.


U ovom slučaju imam samo tri proizvoda i to jedan nije ni bio na početku projekta. Oriflame paletu i Rosal Milk&Honey lip balm nisam ni takla. Posve sam fejlala što se njih tiče, ali ima još dva mjeseca vremena, iako sumnjam da ću paletu uspjeti potrošiti.

Avonovo sjajilo se pokvarilo i to sam shvatila kad sam ga nanijela na usne, tako da sam ga zamijenila Color Trend lakom za nokte u nijansi Minimalistic Peach. Do tada sam ga koristila samo jednom, a crta pokazuje koliko trenutno ima proizvoda.

Avon Passion Dance edt sam savim solidno uspjela potrošiti s obzirom da sam ga trošila s Avon Little Black Dress. Bila sam vrijedna 8-). Mislim da bih ga na knap trebala potrošiti do roka.

Tesori d'Oriente White Musk kremu za tijelo nisam mogla obilježiti, ali vidi se mali napredak. Ona će biti riješena do 5.5, iako će mi biti žao jer mi je baš krasna :D.

°°°°

Eto, to je bio moj prvi update. I jesam i nisam zadovoljna, ali gledam na to da će se bar nešto potrošiti :D

Tipkamo se!

You Might Also Like

4 komentara:

  1. Ej bar se trudiš, tribaš bit zadovoljna :D Ja sam skoro završila jedan maslac za tilo, brate samo što fiestu ne napravin HAHAHAHAHAH :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ja ću napravit pijanku kad potrošim ovaj roll on :D I još jednu kad ode lak za nokte.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ipak nisam baš zadovoljna :D te me to pomalo sad frustrira :-Đ

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.