tag

[Tag] The Beauty Blogger Tag - [stari post]

12:57 azzie 0 Comments

[post od 9.7.2013]

Hello hello!

Ovih dana hrvatskom blogosferom putuje The Beauty Blogger Tag, a mene je tagnula draga Petite Chérie. Hvala :*


Pravila:
  • naznačite da je ovaj tag kreirala - The Beau Bow
  • tagirajte još beauty bloggera
  • označite naslov posta "The beauty blogger tag"
  • odgovorite na pitanja

Name the beauty routine you barely do!
Nikad ne stavljam olovku na waterline, otkad nosim leće (to je nekih 12 godina). Nekoć sam stavljala pa sam tako stavila i kad sam počela nositi leće. Kako je peklo! Prvi i zadnji put :D.


Is washing your make up brushes something you regularly do?
Pošto se rijetko šminkam (uglavnom sam doma, a namažem se kad idem van, što je rijetko :D), čistim kad se javi potreba. S obzirom koliko često se mažem, mislim da sam regularna :D. Ovo ljeto me čeka odrada prakse pa ću si ponovo uvesti makeup rutinu :).

How long will you last with chipped nail varnish?
Za razliku od makeu upa, kog ne nosim po doma, nokti su mi namazani i sređeni. I zaista me nervira kad se poguli. Odmah ga uklonim jer ću ga inače poguliti 'na suho'. Ne mogu ga gledati. Ako mi se to dogodi van kuće, trudim se ne gledati nokte :D.

How long do you put off buying/replacing a beauty or nail polish product even if you need it (ie. top coat, foundation, etc.)?
Bez svega mogu, osim bez šampona i mastila za usne. Imam problematično vlasište i ne mogu si dozvoliti da ostanem bez šampona kojeg mi vlasište podnosi. Nema posudbe od ukućana :/. Ostatak kose mogu prati bilo čime. Šampon se i stigne pribaviti, ali bez mastila ne mogu izdržati ni sat vremena :ovisnik:. Sva sreća, imam zalihu mastila :D.

What is your worst beauty habit?
Kronično mi se ne da čupati dlake. Pošto sam malo majmunče dlaka kao u dikobraza, imam jako puno posla i bude bolno. Tako da mi je to najveća tlaka u svemiru i odgađam koliko god mogu na razno razne načine.

Name something non-beauty related you put off doing all the time?
Bilo što za što treba pohađati javne ustanove. Jednostavno mrzim rješavati takve stvari. Užasavam se gužvi, ljudi koji ti se nasade na leđa i službenica s druge strane (čast iznimkama).

When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
Uvijek :D, pa rušim stvari, napravim kaos, sve mi ispada iz ruku... Stres.

Can you commit to spending bans?
Trošim koliko imam. Najprije namirim mačke i zečeve, pa onda idu troškovi za neke druge bitne stvari (za odlazak k momku, busne karte, šampon :D itd), a za stvarčice koje me vesele, a nisu od životne važnosti, što ostane. Trudim se barem nešto prenijeti u idući mjesec jer mrzim biti dekintirana, ali događa se da imam po deset dana bez para. Nije baš tako često, srećom.

How organized is your makeup and nail polish collection?
Za sada mi i jedno i drugo stane u jednu ladicu. Makeup mi sav stoji u jednoj kutiji, a lakovi su posloženi prema brendu i brojevima/imenima, stoje uspravno naravno :D. Lakove daaaaleko više volim od makeupa pa odatle i takav tretman.

What is the longest time you have gone without writing a blog post?   
Imala sam jedan period od mjesec dana početkom godine. Bila sam nekako nemotivirana :/.

-

Divni blogovi koje volim i koje ću tagati:

Do idućeg posta! Hvala na čitanju :))

You Might Also Like

0 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.