Alverde,

[New out] Potrošeno i bačeno u proteklih pola godine - [stari postovi] s recenzijama

13:16 azzie 0 Comments


Ovo je još jedan post sa skupom nekoliko postova koje sam unazad pola godine objavila na svom starom blogu Azziella blog. Uživajte :D.


Potrošeni proizvodi #1
objavljeno 12.3.2013.



Kreme za ruke Balea Urea, Balea Mango (limited edition) i Avon Care glicerinska krema za ruke i nokte s vitaminom E - recenzije: link.
Sve tri kreme su mi dobre. Nadam se da će Balea ovo ljeto izbaciti nešto slično kremi od manga jer je baš ljetna (iako sam ju ja trošila zimi :D). Volim Baleine kreme za ruke jer su dobre, lijepo mirišu i teško im se može konkurirati cijenom.

Losion za tijelo Avon Naturals s mandarinom i alojom. Ne znam kad je bio dostupan ovaj losion jer sam ga dobila, a nisam baš pratila svaku Avonovu kampanju, ali pretpostavljam da bi svi ti njihovi losioni iz te linije trebali imati istu ili sličnu teksturu. Losion je lagan, lijepo se upija i bio mi je drag. Radi ovog mirisa i lakoće bio mi je baš taman za kasno proljeće i ljeto. Ima nježan miris koji se blago osjeti na koži. Hoću li kupiti opet? Kao što rekoh, ne znam kad je bio u prodaji, a već dugo nisam ništa kupila od Avona. Možda jednog dana nešto iz te linije. Dobar mi je Avon, ali sad malo istražujem druge brendove.

Kosa


Šamponi Fitoval šampon protiv peruti za učestalu njegu i Vichy Decros protiv peruti za suhu kosu. Recenzije ovih šampona ću napisati vrlo skoro. Šamponi su mi bili ok, Vichy bolji svakako, ali je i duplo skuplji. Nijedan mi nije posve riješio problem, tj. nijedan nije pokazao odlične rezultate ako nije bio korišten u kombinaciji s uljnim tretmanima. Naravno, Vichy je s njima bio vrlo dobar, dok je Fitoval bio ok. Hoću li kupiti opet? Pa ne znam. Kad ulovim testiranje vlasišta u apoteci ću to obaviti, a do tad istražujem još malo. Za Vichy mi je apotekarica rekla da se ne smije koristiti dulje od 6 tjedana, dok je Fitoval za održavanje. Nije baš da se i mogu usporediti.

Regenerator Palmolive Naturals za obojanu kosu s narom i jojobinim uljem. Nešto rjeđi regenerator od 300 ml. Trebalo mi je da potrošim pola sadržaja da se naviknem na taj bezvezan miris. Sam proizvod je onako... Ok. Ništa posebno i ništa što bih poželjela imati opet. Također, bočica je nezgodna jer se ne može okrenuti da ne stoji na čepu, što je nezgodno dok ne potrošite solidnu količinu proizvoda - izlijeće pri otvaranju. Čovjek dok pere kosu nema baš vremena razmišljati da bocu treba stresti da proizvod padne na dno tako da ne eruptira pri otvaranju...

Vosak za kosu Taft Xpress xx-extra hold. Ovaj vosak imam zbilja cijelu vječnost, toliko da ne znam postoji li još uvijek na tržištu. Trenutno imam jedan drugi u upotrebi pa nisam ovaj tražila, ali pogledat ću jer je super proizvod. Koristila sam ga za zaglađivanje kose kad nosim konjski rep, a kosa mi je čista. Tad mi sitna kosica strši na sve strane. Ovaj vosak je zbilja kao ljepilo, potrebno ga je zaista malo za to za što sam ga koristila.

Ulja: hladno tješnjena ulja noćurka i jojobe. Proizvođač Pranarom. Jojobu sam koristla za tretiranje vlasišta, a noćurak sam morala piti. Kako mi je radio žgaravicu, dvije trećine ulja koje više nisam mogla piti sam nastavila stavljati na vlasište nakon što sam potrošila jojobu. Jojobu planiram kupiti opet, ali potražit ću nešto povoljnije jer je ovo čak oko 140 kn za 100 ml - a brzo se troši.


Lice, deo i nokti


Krema za lice Avon Solutions Beautiful Hidratation Day cream - recenzija: link. Krema ugodnog svježeg mirisa. Pisala sam o njoj pa ne bih opet :D. Dobih ju na poklon i neću kupovati :).

Razna mastila za usne. Mislim da sam ih potrošila i više od ovoga na slici jer toga trošim kao kruh. Ta mastila su mi br.1 kozmetički proizvod i bez toga zaista ne mogu. Prijateljica me opskrbljuje reklamnim primjercima već kojih 2 godine - što znači da toliko dugo nisam kupila mastilo :D. Pa računajte kolika je to ušteda :D. Žuti Erste su u biti Rosal mastila koje proizvodi Neva i ti su mi najbolji od ova tri. Crveni SDP imaju ambalažu kao i žuti, ali su slabije kvalitete. Brže nestaju s usana. Nešto suhlji od crvenih je bijeli Triumph. Ne znam čiji je taj. Nepoznat mi je, a na ambalaži ništa ne piše :).

Piling za lice Clean & Clear dnevni piling  protiv mitesera. Imam ga već dosta vremena :D. Kaže manje mitesera nakon prvog dana. Rekla bih da neće ići :D. Ok je to piling, koža mi izgleda svježe kad se umijem s njime, ali ne bih dala ruku u vatru da imam manje vidljivih mitesera. Dobra stvar je što je relativno blag i ne isušuje mi jako moju jako suhu kožu. Hoću li kupiti opet? Za sad ne. Htjela bih isprobati još neke proizvode.

Deodoranti Nina Ricci Nina i Playboy Play it Sexy... Oba su mi super. Ninu Ricci sam dobila na poklon i ne znam je li dostupna kod nas. Svejedno, sumnjam da ću si to priuštiti jer vjerujem da je daleko iznad cjenovnog ranga dezića koje si kupujem. Play it Sexy ću si vjerojatno opet kuptii :). Prvi je slatkastog voćnog mirisa dok me drugi podsjeća na Intesa Unisex deziće.

Odstranjivač laka za nokte Rosal Corona uljni odstranjivač. Ok odstranjivač (iako ima aceton u sebi, a to se trudim izbjegavati). Nisam primijetila da mi pretjerano uništava kožicu i nokte, no ima ubitačno jak miris :(. Radi mirisa sumnjam da ću posegnuti više za njim, osim ako nemam drugog izbora.

°°°°°°

Potrošeni proizvodi #2
objavljeno 11.7.2013.

Evo što sam dokrajčila zadnje vrijeme. Prošli empties post je bio dosta davno. Ispada ovako da ništa ne trošim, ali moram vas upozoriti da trošim više proizvoda paralelno tako da jednom neće biti npr. nijedan gel za tuširanje, a drugi put će ih biti tri. Ok, ni zadnji put nisam imala gel za tuširanje, kad ga već spominjem, a to je zato što ih imam puno u upotrebi i koristim ih paralelno :D. Idući put ćete vidjeti da sam odlučila poraditi što se toga tiče.


Fidiketozol šampon - šampon kojim sam liječila seborejični dermatitis nakon postavljene dijagnoze kod dermatologa u apoteci. Prva dva pranja su mi očistila vlasište, usudila bih se reći 95-97%. Bila sam ushićena. No, već nakon trećeg pranja vratilo se na staro. Koristila sam ga kako je propisano, 4 tjedna 2 puta na tjedan, stalno se nadajući da će opet 'proraditi', ali to se nije dogodilo - dok nisam prošli mjesec iskoristila malo šampona što je još ostalo i opet je pokazao odlične rezultate. Da li mi se glava nakon dva pranja navikne na njega ili što je problem, ne znam. I da, ne smije se koristiti duže od mjesec dana, a nakon toga slijedi pauza od 6 mjeseci. Cijena mu je 80 kn, ako se ne varam.

Asebon šampon protiv suhe peruti - kao i neki drugi šamponi protiv peruti koje sam isprobala, u kombinaciji s uljnim tretmanima prije pranja je bio ok, čak i iduće pranje bez uljnih tretmana, a kasnije bi počeo ići prema 'ne-učinku'. Ok, ne posve jer ipak nešto napravi, ali nipošto dovoljno (ili ja imam veliki problem :D). Uglavnom, nije loš, dobro se ispere s kose (za razliku od jednog koga ćete vidjeti u dijelu o razočarenjima) i mislim da ću ga ponovo kupiti za korištenje kad stavljam maslinovo ulje jer je njega pakao oprati blagim šamponom. Cijena mu je blizu 40 kn.

Avon Planet Spa krema za laktove i grubu kožu peta s afričkim shea maslacem - recenzija - šparala sam ju koliko se dalo, ali sam ju opet počela trošiti da mi se ne pokvari. Kako mi je Avon sad teže dostupan, 'rastezala' sam kremu jer mi je jedan od all time favorita. Stvarno ju volim.

Balea Q10 krema za lice - recenzija - dobra kremica super mirisa, a radi napisane recenzije neću pisati o njoj. Moguće da ću je opet kupiti, ali u hladnijem dobu godine. Ovisi, jer volim isprobavati nove stvari, pa će ova opet "pasti" ako budem kratka s financijama. Ako se, vjerojatno će se kupiti neka koju nisam probala jer ovo ipak nije moja the krema za hladnije dane.

Alverde kadulja i limeta deo s raspršivačem - ovaj proizvod mi je bio u zadnjim favoritima u svibnju i evo c/p dijela teksta u kojem sam ga spominjala: Alverde 'zdravi' deo s raspršivačem u staklenoj bočici, kadulja i limeta - koristim ga kad sam doma i kad mi ne treba jaka zaštita. U početku nisam bila baš na ti s njim. Nije mi odgovarao taj biljni miris i podsjećao me na sredstva protiv komaraca, ali sam se s vremenom navikla i počela ga voljeti. Uvrstila sam ga u favorite jer ću ga kupiti opet. Mada, nisam sigurna koliko će mi pomoći sad kad upale vrućine... Nemam toliko riječi hvale kao što sam nahvalila gornje proizvode, ali ovaj deo mi je jednostavno drag. Pošto nisam ni očekivala da ću se moći verati po planini, a da će on držati beskonačno dugo, ovakav kakav jest mi je dobar. Cijena mu je oko 16 kn, 75 ml. Trenutno me štiti toliko slabo da ga je potrebno nanositi i po 4 puta dnevno, ali očekivano. I dalje mislim da je to dobra stvarca i kupit ću ga opet kad zahladi, zasigurno.

Čupko vosak za hladnu depilaciju - ne, nije to onaj gore iz New in dijela :D. Nema se više što napisati jer sam sve napisala malo iznad :)

Ulola sapun, kozje mlijeko, bademovo ulje i med - ovo je prvi 'zdravi' sapun kojeg sam probala, a kupila sam ga u rujnu prošle godine. Dok je bio nov, ok je mirisao, ali je kasnije prestao. Čak mi je miris postao odbojan - podsjećao je na sapun za rublje. Nisam ga imala čime uspoređivati pa nisam mogla oformiti neko mišljenje, ali bio mi je ok. Onda sam probala L'Occitane sapune i moj Ulola je pao u zaborav :D. No, potrošila sam ga. Dobar je sapun, bude pomalo sluzav dok ga koristite. Osjećala sam blago isušivanje nakon tuširanja (mene i sama voda isuši) te više nakon pranja lica, više nego nakon korištenja L'Occitane. Stoga, nisam sigurna hoću li opet kupiti. Vidjet ćemo. Cijena mu je oko 20 kn.

Aveo sapun od biljnih ulja, začinsko bilje Provanse - uvrštavam ovaj 'običan' sapun u emptiese jer mi se baš sviđa. Koristila sam ga za tuširanje. Ima nekakve trave u sebi što grebe kožu pa imam osjećaj da je uklonilo pokoju mrtvu stanicu. Brzo se troši ali ne postaje gnjecav. Što se isušivanja tiče, isušuje, da, ali ne baš kao da koristite običan sapun za ruke.. Nakon njega je potrebna krema. Cijena mu je mala, 4,90 kn u Mulleru. Kupujem opet kad se nađem u Mulleru.

Nivea testeri Supreme Touch krema za tuširanje sa shea i uljem makadamije i Aqua Effect Gentle Cleansing Cream za suhu kožu - dobila sam ih u paketiću od Coffee Break.Tuširalica mi je odlična! Miriši božanstveno, kremasta je, osjećaj nakon tuširanja je dobar. Podsjeća me na Dove iz zadnjih favorita, no sa trunkom svježine. Odmah sam ga zabilježila na wishlistu. Krema za pranje lica je doista nježna.Uzet ću je u obzir ako budem kupovala nešto ultranježno za pranje. Za sad koristim L'Occitane sapune, koji mi odgovaraju.

°°°°°°

Bačeni proizvodi #1
objavljeno 11.7.2013.

Preturila sam po starim proizvodima koji su se vjerojatno već pokvarili. Neke sam koristila, neke vrlo malo jer mi nisu odgovarali. Napokon me ne peče savjest što lete u smeće.


Schauma regenerator u spreju - piše: Blaga njega i lakše rasčešljavanje. Ne ispire se. Zdravi sjaj i do 80% jača kosa. Zaštita boje za obojanu kosu. Nekako sam ga uspjela pola potrošiti. Ne znam doista kako. Proizvod je grozan. Ne da mi nije ništa učinio kosi, nego bi mi napravio veću žicu nego što jest, koja se nakon ovoga uopće nije dala rasčešljati. Ne znam postoji li ovo još uvijek, a savjetujem da ga zaobiđete ukoliko još postoji :D.

Nivea Color Glanz regenerativni balzam za obojanu kosu bez ispiranja - ne bih dala ruku u vatru da je ovo nekakav balzam i to regenerativni :D. Ovo čudo je ljepljivo, a koristila sam ga za naglašavanje pramenova - pa prosudite. Lijepo je mirisao, ali se pokvario. Ostala ga je četvrtina i sad ide pa-pa.

Avon Advance Techniques curly&chic losion za naglašavanje kovrča - nemam kovrčavu kosu niti ju nakovrčavam, ali mi je kosa divlja. Koristila sam ga isto kao i prethodni Nivein balzam. No, nisam stigla potrošiti. Ostalo ga je četvrtina. Nekoliko godina naglašavam pramenove samo s malo voska pa su mi ovaj i gornji proizvod ostali nepotrošeni.

L'Oreal Out of Bed gel krema za kosu - ne znam što mi je bilo da ovo kupim kad je moja kosa sama po sebi out of bed. Ovo sam koristila jednom i izgledala sam kao Edward Scissorhands. Dakle, nije za divlju, krutu, neukrotivu i dugu kosu.

Dekorativa:

Revlon ruž - sav se pogulio. Nijansa je 18 i mislim da se zove "Port" - nisam sigurna je li to ime nijanse, kao što rekoh većina se pogulila :D. Boja je nekakva bordo smećkasta. Lijep je bio i nije mi loše stajao, ali me malo smetao mentol filing kojeg je ostavljao. I da, pokvario se, nažalost.

L'Oreal Glam Shine lip gloss u nijansi 42 Caramel Holographic - dobila sam ga u jednom L'Oreal blagdanskom paketu, kao gratis proizvod. Koristila sam ga svega par puta na kratko i shvatila da ne podnosim sjajila. Peče me grlo od njih, a i od masnijih ruževa. Zaključila sam da se vjerojatno pokvario. So, bez grižnje savjesti leti u smeće.

Olovke Visions Amaretto Twist 35 i My LR Beauty 05 (maslinasto zelena) - vidite da su prilično potrošene, a bacam ih je su prastare. Mislim da ovaj drugi brend više ni nije dostupan, bar ne ovdje, jer nisam ga vidjela za kupiti cijelu vječnost.

Oriflame Multistick - proizvod kojeg sam isprobavala, ali nikad javno nosila. Nešto strašno čudno. Trebao je biti za sve i svašta, ali ne bih se kladila da može podnijeti korištenje na kapcima. Osim toga, nekako je grumenast, kao da je pun šljunka. Loše izgleda zaista. Pokvario se.

Avon maskara Daring Curves u crnoj boji - bila mi je dobra (nisam zahtjevna što se toga tiče, jedini uvjeti su mi da se ne trusi, ne topi i da mi trepavice izgledaju prirodno jer ne volim 'namalterisane' trepavice), a ide u smeće jer je stara, mada mislim da ju nisam potrošila do kraja.

Opoola i no name lak - lakovi koje sam samo swatchala. Kupljeni u China shopu. Ne mogu ih nositi jer toliko smrde da mi taj smrad iritira oči, vjerovali ili ne, a čini mi se da me i grlo peklo. Ili sam alergična na nešto unutra ili je unutra nešto jako loše. Recenzije.

Max Factor Lasting Performance tekući puder u nijansi 101 Ivory Beige - ovaj puder je prastar. Nisam ga jako dugo koristila jer je ostario pa sam ga samo zaobilazila. Grozna sam po pitanju odrstanjivanja starih stvari, vjerojatno jer nemam puno pa mi ne smeta :D. Uglavnom, pamtim ga da je bio ok, ali mi je znao istaknuti suhe dijelove oko nosa, usana ili između obrva. Dosta me pokrivao i to je razlog zašto sam ga prestala koristiti. S tim naglašavanjem suhoće izgledala sam si nekako prenapudrano. Nijansa mi nije loše stajala, ali bila je trunčicu ružičastija nego što mi je odgovaralo. Naravno, kupljen bez prethodnog testiranja i ostalo ga je trećina cca.

Hrpa testera na koje sam zaboravila i koji su se pokvarili :(. Vidite da je ovaj Eucerin otvoren? Eh, imao je čudan miris. Pošto su svi iz istog vremena, ne želim se igrati s moguće pokvarenim testerima.

You Might Also Like

0 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.