Dove,

[Recenzija] Dove kremasti gelovi za tuširanje

15:37 azzie 0 Comments

Hello, hello!

Nadam se da niste previše napaćeni ovom vrućinom i da nekako preživljavate. Za danas vam pripremam grupnu recenziju tri kremasta gela za tuširanje, koju sam planirala učiniti još pred kraj zime, pripremila sam i fotke, ali život me odvukao od toga. No, nikad nije kasno za recenzije, osim što je jedan od proizvoda iz limitirane kolekcije i nisam sigurna može li se više igdje naći. Za slučaj da može, evo i njega :).


Vjerujem da smo svi barem jednom u životu koristili neki Dove proizvod za tuširanje. Ja ih pamtim još iz srednjoškolskih dana, konkretno jedan divan Silk kremasti gel koji je bio pravi luksuz pri tuširanju, pogotovo što sam tad koristila one prozirne dosadne gelove. Dobre stvari se dugo pamte :).

Proizvodi o kojima ću napisati koju riječ su:

  • Dove Purely Pampering Shea Butter with Warm Vanilla
  • Dove Purely Pampering Coconut Milk with Jasmine Petals
  • Dove Beauty Blossom limited edition
Odmah moram reći da svi daju onaj ugodan osjećaj na koži nakon tuširanja, kao i još dva Dove gela iz Purely Pampering linije koje sam prije koristila. Ne osjećam zatezanje kože, osim ako se ne isušim predugim tuširanjem vrućom vodom, i nije mi potrebna krema nakon tuširanja. Koža tijela mi je normalna s rijetkim periodima perutanja i, hajde, barem tu imam sreće za razliku od osjetljivih dlanova, vlasišta i dehidriranog lica.

Nakon tuširanja s gelovima iz Purely Pampering linije sad dok su ove nenormalne vrućine čak imam osjećaj blagog filma na koži i to me čak i smeta. Jednostavno je toliko vruće i nenormalno se znojim da mi to trenutno ne odgovara tako da trenutno izbjegavam ove tuširalice. Zanimljivo je da to nisam primijetila kad je bilo normalnije vrijeme, tako da u normalnim okolnostima ni ne dolazi do izražaja, odnosno vjerujem da je upravo to ono što i smanjuje osjećaj suhe kože koja zahtjeva kremu. Taj film mogu opisati kao blagu verziju onog što ostavlja Nivea In-shower nakon što ga dobro isperete.


Na gornjoj slici možete vidjeti tečnost ovih tuširalica. Beauty Blossom je najgušći i zadržava oblik, dok su ostala dva približne gustoće (kokos je ipak rjeđi).

Što se mirisa tiče, sva tri se standardno zadržavaju još neko solidno vrijeme na koži i meni je žao mackati išta preko njih. Volim mirisati po njima i volim miris kupaonice nakon tuširanja :). Shea verzija ima topao kremasti nježno vaniličast miris, koji nije pretežak i sasvim dobro ide u (ne prevrućim) ljetnim večerima, jednako kao i u zimskim jutrima. Miris za sva godišnja doba, rekla bih. Kokos me iznenadio jer sam mislila da će se osjetiti miris kokosa, ali prevladava cvijeće, iako vjerujem da taj hint kokosa u kombinaciji sa cvijećem daje ovako nježan cvijetni miris, koji ponovo ide u svim godišnjim dobima, a najviše u proljeće. Što se Beauty Blossoma tiče, njega bih opisala kao pravi kasnoproljetni miris. Stvarno miriši kao buket cvijeća. Vjerujem da bi vam se svidio čak i ako niste pretjerano fan mirisa cvijeća. Nježan je, topao i osvježavajuć istovremeno.

Teško je reći koji mi je od ova tri najdraži, ali moram ovdje ubaciti Dove Purely Pampering s mirisom badema i hibiskusa. Imala sam ga, obožavala sam ga i moram reći da mi je možda čak i on favorit. Moguće da je to zato što sam dugo bez njega :D.

Cijene ovih tuširalica su oko 18 kuna i često su po raznoraznim akcijama, tako da možete solidno proći ako niste nestrpljivi. Svoje sam, recimo, ugrabila na akcijama u pola cijene u dva različita dućana. Može ih se naći vjerojatno u svakom dućanu. Količina koju dobijete je 250 ml.

I došli smo do kraja. dolje vam ostavljam sastojke svakog gela za tuširanje i unaprijed se ispričavam na mogućim pogreškama. Slova na bočicama su toliko sitna da ih i kratkovidna ja teško čitam :-Đ, a osim toga imam osjećaj da mi se glava skuhala.

Lijepo vas pozdravljam i pišite,
koji su vaš najdraži Dove gelovi za tuširanje?


Sastojci (Shea Butter with Warm Vanilla)
AQUA, SODIUM HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROYL BETAINE, PETROLATUM, SODIUM COCOYL GLYCINATE, LAURIC ACID, SODIUM LAUROYL ISETHIONATE, GLYCERIN, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, PARFUM, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GUAR HYDOXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM CHLORIDE, STEARIC ACID, SODIUM PALMITATE, SODIUM ISETHIONATE, SODIUM STEARATE, SODIUM PALM KERNELATE, ZINC OXIDE, TETRASODIUM EDTA, TETRASODIUM ETIDRONATE, ALUMINA, BHT, CITRIC ACID, DMDM HYDRATION, SODIM BENZOATE, METHYLISOTHIAZOLINONE, BENZYL ALCOHOL, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 17200, CI 19140, CI 77891

Sastojci (Coconut Milk with Jasmine Petals)
AQUA, SODIUM HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROYL BETAINE, PETROLATUM, SODIUM COCOYL GLYCINATE, LAURIC ACID, SODIUM LAUROYL ISETHIONATE, GLYCERIN, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, PARFUM, SINE ADIPE LAC, COCOS NUCIFERA FRUIT EXTRACT, GUAR HYDOXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM CHLORIDE, STEARIC ACID, SODIUM PALMITATE, SODIUM ISETHIONATE, SODIUM STEARATE, TETRASODIUM EDTA, SODIUM PALM KERNELATE, PENTYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, TETRASODIUM ETIDRONATE, DECYLENE GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, CITRIC ACID, DMDM HYDRATION, SODIM BENZOATE, METHYLISOTHIAZOLINONE, PHENOXYETHANOL, POTASSUM SORBATE, BHT, ZINC OXIDE, ALUMINA, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 17200, CI 19140, CI 77891

Sastojci (Beauty Blossom)
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM COCOYL GLYCINATE, LAURIC ACID, PARFUM, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LAUROYL ISETHIONATE, SODIUM ISETHIONATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, STEARIC ACID, SODIUM PALMITATE, SODIUM STEARATE, SODIUM PALM KERNELATE, CARBOMER, TETRASODIUM EDTA, TETRASODIUM ETIDRONATE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, DMDM HYDRATION, METHYLISOTHIAZOLINONE, BHT, ZINC OXIDE, ALUMINA, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 77891

You Might Also Like

0 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.