Alverde,

[New in/New out] 2u1 post - Novo kod mene + Potrošeno

13:19 azzie 12 Comments

Pozdrav!

Danas ću vam pokazati svoje kozmetičke novitete, ali i nešto potrošenih proizvoda jer se u subotu selim (:D) i ne želim sa sobom nositi tih par praznih bočica.


Od momkove mame sam ponovo dobila nekoliko Avonovih proizvoda. Planet Spa revitalizirajući gel za tuširanje s himalajskim goji bobicama, 150 ml, te Planet Spa revitalizirajuću masku za lice, 75 ml, iz iste Planet Spa linije još nisam isprobala, ali se jako veselim. Vidim da ove linije više nema u katalogu, a ne sjećam se ni da je bila u nekoliko posljednjih kataloga, ali sjećam je se od prije.
Treći Avonov proizvod je Planet Spa serum za učvršćivanje kože dekoltea i vrata s maslinovim uljem, 50 ml. Njega koristim cca 2 tjedna i potrošit će se, iako kod sebe i neću moći vidjeti da li išta radi jer mi koža još uvijek, srećom, nije obješena. Makar, bolje spriječiti nego pokušavati popraviti, je l'? Uglavnom, proizvod je proziran i rijedak i meni ugodan za korištenje pogotovo sad kad je zatoplilo jer me malo osvježi. Dostupan je i dalje i trenutno je na akciji za 55 kn, dok je puna cijena 97 kn.


Zatim imam dvije nove sheet (krpice) maske za lice. U jednom od prethodnih new in postova ste mogli vidjeti moju megalomansku narudžbu sheet maski s eBaya i, ne, nisam poludjela i potrošila sve ili dokupljivala nove samo zato da imam :D. Htjela sam usporediti maske dostupne kod nas i one iz Koreje/Tajlanda koje imam pa sam otišla u DM po Baleinu masku za lice u maramici - Aqua, za suhu kožu. Iskreno, ne sjećam se je li bila još koja varijanta u ponudi. Mislim da ne. Zanimljivo je da je podrijetlo ove maske iz Južne Koreje, tako da svi koji se bojite korejskih proizvoda, možda ih ipak trošite ako ste koristili ovu masku :D. Na dodir preko vrećice izgleda vlažna i živo me zanima kakva će zapravo biti. Cijena joj je oko 7 kn.
Kako u DM-u nisam našla sheet maske nijednog drugog brenda, otišla sam u Muller i potražila masku koja bi mogla ići na moju kožu i odlučila se za Montagne Jeunesse umirujuću masku, čija je cijena nešto viša od Baleine. Oko 12 kn, čini mi se. Ovih maskica ima više vrsta pa možete birati. Zemlja podrijetla je Švicarska, a pipkanjem vrećice dobivam dojam da je maska nešto sušlja od onih na koje sam navikla, uključujući i Baleinu. U pripremi je i post s usporedbom sheet maski.


Obožavam svoj TonyMoly rižin toner (recenzija), ali sam poželjela isprobati neki ultrajeftin toner za suhu kožu, konkretno Balein tonik za lice za suhu i osjetljivu kožu, 200 ml, čija je cijena 16,90 kn (TonyMoly je oko sto kuna na eBayu). Ne sadrži alkohol. Recenzirat ću ovaj proizvod, ali ukratko, zasad mi se ne sviđa. Uopće nemam osjećaj hidratizirane svježine kao nakon spomenutog TonyMoly tonera nego težine na koži. Nakon prvog korištenja sam se imala potrebu umiti jer ostavlja kožu ljepljivom i kao da je na njoj nešto što treba maknuti. Sad ga koristim tako da ga uklonim ručnikom dok je koža još vlažna. Inače, dobro čisti i potrošit će se, ali kupovinu neću ponoviti, osim ako si ne budem mogla priuštiti ništa drugo.


U Mulleru sam pronašla ove made in usa prirodne balzame Bee Natural. Postoje u više izvedbi, a ja sam se odlučila za nar. Platila sam ga oko 16 kn, 4.25 g. Miris mu je jako lijep, ali prejak za moj ukus, a samo mastilo je ok. Nije pretjerano dugotrajno i nije za ekstremnije uvjete.

Zatim se tu našlo i nešto dekorative i jedno pomagalo. S eBaya sam ponovo naručila Missha M Perfect Cover BB kremu u nijansi 21 jer mi je stara tuba pri kraju. Planirala sam kupiti veliku tubu (50 ml, ova je od 20 ml), ali sam računala da će mi biti presvijetla za ljeto i da ću ionako morati kupiti i tamniju nijansu pa ih miješati. Ulovila sam je na aukciji za nekih 6 $.


U prethodnu grupnu fotku sam zaboravila staviti Essence I <3 Nude sjenilo za oči u nijansi 05 My Favorite Tauping, 1.8 g. Zaboravnost :D. Sjenilo mi je diiivno i kupit ću još koje iz ove linije. Cijena mu je oko 20 kn.


Kupila sam i svoju drugu Essence olovku jer me prva oduševila, ovog puta u nijansi 06 Satin Mauve. Čak sam uspjela na blef kupiti cijelu olovku po kojoj nitko nije kopao iako je na stalaži ostalo malo tih olovaka (sreću sam očito tad ispucala, što ćete vidjeti na slici ispod slike olovke). Ova olovka je predivna i dugo traje na usnama, a i njena nijansa i ton moje kože se slažu. Cijena joj je oko 9 kn, a kupit ću si još pokoju.


S ružem nisam imala sreće i možda se neki od vas sjećaju mog kukanja na FB. Ubuduće ću sve provjeravati na licu mjesta, što mi je do sada bilo neugodno. Ovaj primjerak nisam stigla pokušati vratiti na vrijeme tako da... Ovakvog sam kupila i sad nakon foktanja ću ga pokušati očistiti najbolje što mogu i ako mi se svidi kako mi stoji možda onda kupim "cijeli". Radi se o Essence ružu u nijansi 03 Come Naturally, 3.8 g, a cijena mu je bila dvadesetak kuna. 
Kad se već ljudi neće naučiti da ne pipkaju proizvode, dajte lijepite komad selotejpa što će mnoge odvratiti od tih nauma. Mislim da je bolje izdvojiti malo vremena za to nego imati razočarane kupce i puno robe koja se ne može prodati (ili može "bedacima" poput mene).


°°°°°°

Zatim imam jednu kupnju koja se dogodila u prvim danima ovog mjeseca, ali neka ide pod peti mjesec jer više ništa neću kupovati do kraja mjeseca. Takav je plan barem :D.


Alverde Sensitiv šampon, kog stalno viđate u mojim postovima s novitetima i potrošenim proizvodima, sam odlučila malo zamijeniti jer sam uočila (je li nov ili sam ja ćoro) Alverde Ultra Sensitive, 200 ml, nježni šampon. Cijena je, mislim, isto 16,90 kn kao i onog kog stalno kupujem. Jednom sam ga već koristila i apsolutno mi odgovara, a čini mi se da se nešto jače pjeni od "običnog" Sensitiv šampona.

Biobaza Intima mi je pri kraju pa sam se ponovila. Provjereno odlična i kupuje se iznova. Cijena joj je oko 23 kn, 100 ml. Možda ima nešto manje mililitara, ali kako se radi o gustom gelu, traje jako dugo.

U DM-u je bila akcija 1+1 gratis na neke proizvode i između ostalog na Lady's Code blazinice, 100 kom, za 9,90 kn. Iskreno, prvi put vidim ove blazinice. Vjerojatno ih nisam prije doživjela. Uglavnom, radi se o blazinicama koje me podsjećaju na Ebelinove, osim što im je gornja strana s utisnutim prugicama.

°°°°°°

A sad empties dio :)

Možete uočiti da sam sredila još jedan Alverde Sensitiv šampon. Nema se više što reći o njemu. Cijena 16,90 kn, 200 ml.


Zatim imam dva gela za tuširanje. Palmolive s maslinom i aloe verom, 250 ml, predivno miriši i u formi je gustog mlijeka. Nije agresivan za kožu, ne isušuje, a miris mu se zadržava još neko vrijeme. Cijenu ne znam jer sam ga dobila na poklon, ali Palmolive tuširalice su oko 17-18 kn. Nekoć sam kupovala uglavnom Palmolivove tuširalice jer su dobre, a u to vrijeme su bile svega 8-9 kn (dobra vremena :D). Moram im se hitno vratiti :).
Aveo kremasti gel za tuširanje s mirisom kokosa, 300 ml, nisam potrošila. Odavno mi stoji i uopće nisam zadovoljna njime tako da ću ga jednostavno ostaviti doma pa neka ga moji potroše (ostala ga je cca trećina). Njima ionako nije bitno s čim se tuširaju :D. Ovaj proizvod nije katastrofa, ali meni je toliko dosadan i bezvezan da mi se jednostavno ne da više s njim gnjaviti. Rijedak je i miriši na alkoholno piće s lošom umjetnom aromom kokosa, a ne na kokos. Cijena mu je bila ispod 10 kn, a mislim da će ovo ostati prva i jedina Aveo tuširalica koju sam kupila.

S Avonovim sprejom za tijelo s trešnjom i muškatnim oraščićem, 125 ml, se odavno gnjavim. Kad sam ga predavnih dana kupila bila sam oduševljena mirisom pa sam ga špricala samo po vratu i jako štedila (Avon mi je nakon toga postao nedostupan). No u toj štednji on je promijenio miris, a taj alkohol u njemu se počeo jako osjećati i time je moje oduševljenje splasnulo. S vremenom mi je postao takva tlaka da mi je počeo užasno ići na živce i naaaapon, napokon, napokon! sam ga sprašila skoro do kraja. Nisam ga stavljala na kožu i sad više nikad ne bih kupila ovakav proizvod jer je prenapucan alkoholom (alkohol pa onda voda u sastojcima) i ne vidim da je dobro špricati si time kožu.

Otišle su još jedne Softino (Lidlove) vlažne maramice, 80 kom - ovaj put s ekstraktom kamilice. I dalje stojim pri tome da ima boljih povoljnih izbora umjesto ovih, npr. Babylove iz DM-a ili Beauty Baby iz Mullera.


I, naravno, opet sam nešto pripremila i zaboravila uslikati :D. Gotovo je otišla i Le Petit Marseillais masku za obojenu i oštećenu kosu s uljem šafranike i ekstraktom borovnice, 300 ml. Ostalo je za možda još dva-tri korištenja, ali nema smisla da ju vučem sa sobom. Iskreno, jedva sam čekala da ode jer je ništa posebno, odnosno u rangu jačeg regeneratora je, barem što se mene tiče. Miris joj je ubitačno umjetan i čini mi se da se uopće ne zadržava na kosi (možda i bolje). Jedino što je cool je pakiranje. Cijena mu je oko 35 kn i dobro ste pretpostavili, neću ponoviti kupnju.

°°°°°°

I napokon smo došli do kraja :D. Idem se nastaviti pakirati, a vi, nadam se, da uživate :)).

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda?
Do tipkanja!

You Might Also Like

Broj komentara: 12:

  1. Probala sam ovu Baleinu masku i nije mi ništa posebno, kao da imam mokru krpu na licu. Uglavnom neću ponoviti kupnju. Essence olovke za usne i ruževi su super. Nijansa ruža je jako lijepa, samo neznam zašto ljudi imaju toliku potrebu gurat prste u proizvode za koje postoje testeri. :/ Najgore je s maskarama,to nikad ne znaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je od korejskih maski uglavnom super osjećaj pol sata-sat nakon skidanja maske. Dok je koža dobro navlažena. Mislim si neka se ona hrani :D. Jesi probala još koju masku tog tipa?

      Da, ne kužim zašto pokraj testera moraju otvarati proizvode iako nemaju namjeru kupiti. Ma i da nema testera, neka se suzdrže. Meni je pao mrak na oči kad sam si vidjela frendicu kako otvara maskare pokraj izloženih četkica, koje su bile vidljive...

      Izbriši
  2. jeeeej novi post :D meni inače te Aveo tuširalice baš super mirišu i uvijek kupim barem jednu kad posjetim Muller...a onaj ruž si trebala vratit,mama i ja sad bez pardona sve dvaput provjeravamo...a ja kad i ako nešto isprobam u DM-u ili Mulleru to i kupim ili koristim tester toga,a ako nema tester onda samo gledam očima ne i rukama - tako se to tu kod nas kaže :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ako nema testera treba se informirati na netu ili riskirati. Barem se danas sve može saznati... A nisam ga htjela nositi nakon par dana od kupnje, nisam se htjela izlagati neugodnosti, pogotovo kad sam taj slučaj odlučila "zaboraviti". Baš mi je dan bio nekako down i onda me ta sitnica i više rastužila i razljutila nego što je trebala.

      Nisam probala druge Aveo tuširalice, možda sam nepravedna prema njima zbog ove "Malibu" tuširalice :D Njihov sapun sa biljem Provanse mi je super.

      Izbriši
    2. Meni je čak i odgovarala ova kokos tuširalica,al ja zbilja volim kokos :D...od Avea si uzmem i roll on,dezodorans i balzam za usne,koji uvijek potrefim kada je limited edition,pa kad drugi put dođem bude neki novi :)

      Izbriši
    3. Hehe, ja sam malo izbirljiva glede kokosa, kao i glede vanilije. Jako volim te mirise, ali u nekim izvedbama su mi bljakasti :D.

      Izbriši
  3. Essence olovka za usna kao i ruz su ekstra, zao mi je sto je ovako ispalo sto se tice pakovanja, ja sam imala ranije takva iskustva i sada sam naucila da sve proverim i otvorim, ne treba uopste da ti bude neugodno jer ti dajes novac za to, samim tim i ocekujes kvalitetan proizvod koji je moguce koristiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tocno tako. I ja cu ubuduce provjeriti. S olovkama i nije takav problem jer se lako zasilje, ali ruzevi... S Essence olovkama sam dosta zadovoljna, ruzeve jos nisam isprobala, cak ni ovog :D

      Izbriši
  4. Meni je ova BB krema (20ml) izdržala sigurno 2 godine, bez pretjerivanja :D Al' dobro, ja ju ugl. koristim za podočnjake i oko nosa, a rijetko kad stavljam na cijelu facu. Svakak si uzmi i nijansu 23, za ljeto je prva liga, ali možeš ju kombinirati zajedno s 21 i ostatak godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auu, dugo :D. A bome i meni traje prilicno dugo za tako malu tubu. Meni na podocnjacima ne radi skoro nista pa tamo stavljam wet n wild puder koji ih ublazi. Br 21 mi savrseno odgovara tokom godine. Bas moja nijansa, ali na ljeto bi mi faca mogla svijetlit u mraku ako ulovim imalo boje.

      Izbriši
  5. Poput svake beauty holičarke, više kupljenog nego potrošenog :D Moram napisati da sam prilično razočarana kvalitetom Essence sjenila a boje su prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvo Essence sjenilo :D i za sada sam ga brzinski prstima natrackavala na kapke čisto da nešto stavim i za tu svrhu mi je super. Moram priznati da me privlače i druga iz ove I <3 linije, dok sam prema ostalima ravnodušna, pogotovo prema paletama. Ne šalju mi baš pozitivne "vibre" :D

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.