Darivanje

Predblagdansko darivanje

00:35 azzie 15 Comments

Pozdrav svima!

Stigao nam je najuzbudljiviji mjesec u godini! Ne znam za vas, ali meni božićnog ugođaja nikad dosta, planiranja kupovine poklona, kolača, ukrašavanja... Uživam u svemu tome maksimalno koliko mogu. Djelić toga bih voljela podijeliti i s vama.


Moguće da će biti više darivanja, na jednom ili oba bloga, a riječ je više o simboličnim poklonima, ali od srca. Mislim da ne treba puno za obradovati nekoga (ili sebe). 

Ako ste čitali moj blog, znate da me zanima korejska kozmetika, koju koristim od proljeća i kupovat ću je i dalje jer sam zadovoljna sa svime što sam isprobala. Znam da su mnogi skeptični glede njihove kozmetike (moja mama recimo), zbog Kineza valjda, ali nije sve kinesko loše niti su Kina i Koreja nešto što se može usporediti :D. Da ne filozofiram previše, odlučila sam vam pokloniti "koreance" :).

Zvijezde ovog darivanja su Etude House sheet maske, koje još nisam isprobala, ali vjerujem da su dobre. Etude House je jedan od poznatijih korejskih brendova. Koristim njihovu umivalicu s kojom sam jako zadovoljna i čiju recenziju donosim ovaj tjedan, a neki dan su mi došla još dva proizvoda. Ono što poklanjam su, dakle,

Etude House I Need You sheet maske.
Dvije čitateljice (ili čitatelja) će osvojiti po jednu masku po izboru.
 
I Need You maske dolaze u čak 20 izvedbi :D. Na donjoj slici sam sakupila sve i složila kolaž po redoslijedu sa Etude House stranice.
Maske su redom:
1. Aloe - 2. Collagen - 3. Hyaluronic Acid - 4. Royal jelly - 5. Pearl - 6. Green Tea - 7. Lemon - 8. Pomegranate - 9. Tea Tree - 10. Vita Complex - 11. Olive - 12. Coenzyme Q10 - 13. Mugwort - 14. Korean Ginseng - 15. Mango - 16. Snail - 17. Acai Berry - 18. Bamboo - 19. Rice - 20. Honey

Na ovom linku u DESCRIPTION tabu ispod slike maski možete vidjeti opis pojedine maske i pogledati sastojke u INGREDIENTS tabu.

DARIVANJE JE ZAVRŠENO
(hvala svima na sudjelovanju)

PRAVILA:

1. jedna osoba jedna prijava - svi imaju jednake šanse (molim bez duplih prijava pod različitim imenima)
2. u komentarima mi napišite koji je vaš stav prema korejskoj kozmetici, jeste li što isporbale, što biste preporučile i sl, napišite koju masku želite isprobati te ispravnu e-mail adresu na koju ću vas kontaktirati
3. sudjelovati mogu svi bez obzira na prebivalište
4. nije nužno da pratite moj blog ali bilo bi mi drago :))
5. darivanje traje do srijede 3.12. u 23:59 h, a dobitnike ću kontaktirati preko maila te objaviti na dnu ovog posta.

Sretno svima! :)

DOBITNICE su:
Sandra i Karolina

Čestitke!! Dobitnice su već obavještene preko maila.
Hvala svima na sudjelovanju! 

p.s. Nisam prije napomenula, dobitnice sam izvukla pomoću random.org-a.

You Might Also Like

Broj komentara: 15:

  1. uuu puno sam čitala o korejskoj kozmetici općenito i smatram da je vrijedna probanja... ali ja s enkako odlučiti i nakanuti da nešto i naručim.... ovo bi bila jedinstvena prilika na NAPOKON nešto i probam
    marija.bandic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam isto tako dosta čitala o korejskoj kozmetici, ali nisam dosad naišla na dobrog sellera ili stranicu na kojoj bi naručila. A inače obožavam maske, tako da bi ovo bio odličan deal. Probala bih nešto korejsko kroz nešto što inače volim i koristim :)
    anamarijam8@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nekako najviše odgovara eBay, za sada. Pogledam da mi seller ima dobar rejting i nisam do sada imala problema :).

      Izbriši
  3. Nisam nikada probala korejsku kozmetiku, valjda zato sto mi nije direktno dostupna. Svakako bih voljela da isprobam nesto. :)
    andjelina009@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, problem je što treba naručivati. I ja sam ju jako dugo samo gledala dok nisam sredila račun i paypal. Bilo bi puno lakše kad bi se bar nešto moglo lako naći u drogerijama kod nas.

      Izbriši
  4. nisam ništa probala od korejske kozmetike, ali vidim da neke youtuberice dosta hvale njihove proizvode (dekorativa i preparativa),, pa bi bilo super probati nešto novo
    luckythirteen8@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Probala sam korejske bb kreme i oduševile su me zato što imam jako svijetlu kožu lica i u Hrvatskoj je gotovo nemoguća misija pronaći dovoljno svijetli puder ;)
    Posebno me zanima maska za lice od meda jer i inače obožavam takve preparate, a i nikada nisam isprobala sheet maske pa mislim da bi mi to bilo zanimljivo novo iskustvo.
    Blog pratim preko bloglovina ;)
    littleangel1411@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja sam počela gledati njihove proizvode baš zbog problema s pronalaskom svijetle nijanse pudera kod nas. Na kraju sam ipak pronašla Wet n Wild puder prije nego sam uopće počela naručivati iz Koreje :D.

      Izbriši
  6. Do sada sam od korejske kozmetike probala nekoliko bb-krema i pronašla svoju omiljenu - Holika Holika Petit Clearing BB Cream (koristim ju već par godina i mislim da sam potrošila već nekih 5-6 tubica i ne mislim ju mijenjati ikad ubrzo). Već si dugo mislim da bih mogla isprobati i nešto od preparativne kozmetike ali nikako da se odlučim za nešto između toliko proizvoda i raznih brendova.
    Nisam nikada isprobala sheet maske, a djeluju mi jako zanimljivo...mislim da bi od svih ovih ponuđenih izabrala onu od riže
    snezic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam za te BB kreme i jednom bih voljela probati i jednu od tih (neku za moj tip kože) :).

      Izbriši
  7. Čitala jesam o korejskoj kozmetici i bilo je dosta podjeljenih mišljenja...nisam još ništa isprobala od te kozmetike što ne znači da ne bi voljela :). Nekak mi najprivlačnije zvuči maska od manga,mango inače i obožavam,pa bih nju htjela i isprobati :)
    karolina.jokic@live.co.uk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, znam da je neke ljude strah, ali ja iskreno ne vidim zašto :). Pogotovo ako se radi o nekim poznatijim brendovima. Dobra je mango voćka, da :D.

      Izbriši
    2. Dobra i zdrava,nećak i ja je obožavamo :D Poslala sam e-mail sa podacima,hvala još jednom :D

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.