Afrodita,

Toneri - grupna recenzija 1

22:05 azzie 6 Comments


Pozdrav svima!
Moja nastojanja da postanem redovitija u pisanju postova su pala u vodu. Kad sam napokon pomislila da sam skužila kako da uhvatim konce i počnem se bolje organizirati došao je šesti mjesec iz pakla... Uvijek je neki šesti mjesec. No dobro, 'je ča je' bi ovdje ljudi rekli. Da vas ne davim suvišnim stvarima, prelazim na temu članka, a to su toneriiiii (tu kao pjevam).


VOLIM tonere, veselim se novom toneru, tražim nove tonere! Nije baš preuzbudljiv proizvod, ali vjerojatno mi se ljubav prema njima počela rađati kada sam korištenje vode na licu svela na minimum. Voda me isušuje i zato mi je prvo jutarnje umivanje tonerom, a ne vodom. Imam suhu kožu i nemam potrebe za jačim čišćenjem ujutro, a niti razbuđivanjem otkad to odrađujem tonerom :D. Također, super su za osvježenje tokom dana i jednostavno sam se navikla na taj korak. Koža mi se nekako pripremi za sve ono što ću na nju staviti. Naravno, u tom mom hvaljenju dobrog tonera općenito u čijem korištenju jaaako uživam, također naletim na proizvode koji ne zadovoljavaju moje kriterije.
Glavni kriterij je da ne isušuje i moram se požaliti da čak dva od četiri iz ove grupne recenzije isušuju. Sva četiri su namijenjena suhoj i osjetljivoj koži, odnosno jedan je namijenjen svim tipovima.

O tonerima ću pisati po redu kako sam ih kupovala. Zadnje vrijeme uglavnom trošim ili jednog ili dva u isto vrijeme, ovisi kako mi paše, npr. jednog ujutro, a drugog navečer. Prvi u nizu je Nivein toner opisan malo niže :)


Nivea umirujući toner za čišćenje i njegu suhe kože,
s prirodnim bademovim uljem i Hydra IQ

Odmah ću napisati da sam voljela ovaj toner jer je nježan za kožu, ugodno miriši i nije izazivao nikakve reakcije na koži i ne daj bože isušivao. Moja koža je suha, no nije nešto pretjerano osjetljiva. Ovaj toner je ostavljao blagi film na koži nakon sušenja, tako da bi možda to moglo nekome smetati tko ne voli takve 'efekte' na koži. Meni nije smetalo.


Pakiranje daje dodatan plus jer se radi o bočici od čvšće no ne i krute plastike, koja djeluje izdržljivije. Čep se dobro držao do samog kraja, doziranje na vatu je bilo lako bez bespotrebnog prolijevanja proizvoda po podu, stolu... Poklopac na čepu, a i cijela ta ambalaža je tako urađena da je definitivno najviše user friendly od svih tonera na grupnoj fotki. Dobar proizvod, povoljan (kojih 40 kuna za 250 ml), praktično i čvrsto pakiranje daje visoku ukupnu ocjenu (8/10) i želju da ga kupim ponovo.


Što se sastojaka tiče sam noob sa željom da s vremenom neke stvari naučim (:D). Ono što ja prvo pogledam jeste da nema alkohola, pogotovo među prvih nekoliko sastojaka. Na parabene nisam nešto počela paziti, iako bih trebala i vjerojatno hoću s vremenom. Za sada zatvaram oči pred parabenom u njegovom sastavu, ali da, nije savršen. Stavljam si mentalni podsjetnik da počnem više paziti na te stvari, ali do tada ću sigurno još barem jednom uživati u ovom toneru :).


L'Oreal Ideal Soft Skin Perfecting Velvety Toner,
za suhu i osjetljivu kožu

Maloprije ste pročitali kako je prvo što pogledam kod kupnje tonera da nema alkohol u sastavu (mislim na alcohol denat), a onda mi slijedi toner kog sam kupila samo zato što piše da je za suhu i osjetljivu kožu, odnosno zato što sam negdje na YT vidjela da netko ovo koristi. Nažalost, sastav sam pogledala nakon prvog korištenja kad me koža počela peckati i zatezati nakon "sušenja" tonera. A vjerojatno mi nije palo na pamet da bi toner za suhu i osjetljivu kožu mogao na trećem mjestu u popisu sastojaka imati alkohol. Koliko ja shvaćam stvari, to je bad, bad, bad jer isušuje kožu. Nijednoj koži ne treba isušivanje, ako se mene pita, pogotovo ne suhoj. Nije mi jasno... Potrošila ga jesam, jedva, i nikad više. Hvala lijepa.


Sam toner je sluzavog izgleda, poluproziran, ne klasičan voden na koje smo uglavnom navikli. Miris mu je ugodan, ali nešto jači za moj ukus. Nečistoće uklanja dobro, kao i svi koje sam probala do sada, i isušuje. Nakon korištenja sam kožu nafilavala s raznim proizvodima za hidrataciju pa bi zatezanje popustilo, ali bojim se da se na duže staze koža bespotrebno siluje i onda pokušava ublažiti drugim proizvodima, kad u startu ne bi trebalo biti silovanja. Nikad neću shvatiti kako su oni ovo zamislili za osjetljvu kožu...

No, tu nije kraj mojim nesimpatijama spram ovog proizvoda. Druga negativna strana je grozno pakiranje. Mrzim ovo pakiranje! Totalno je nepraktično, oblik boce lijepo izgleda samo na polici. Tako je napravljen da ne uspije začepiti otvore između blazinice i boce kad otvor prislonite na vatu i okrenete jer je oblik čepa/boce dosta uzak. Puno puta mi je curio s blazinice. Plastika od koje je napravljena bočica djeluje jeftino i nekvalitetno. Poklopac na čepu mi se napola odvalio nakon dva dana, a ubzo posve otpao. Nikad ga ne bih nosila na putovanje jer mislim da bi ga bilo posvuda.


Ukupan dojam nije bajan. Svega 3/10. Cijena mu je oko 40 kuna za 200 ml i toplo preporučam da radije kupite nešto drugo. L'Orealovi proizvodi su mi općenito ok uz neke zaista dobre primjerke, ali ovo nije dobro.


Afrodita Clean Phase Ultra Moisturising Soft toner, 
bez alkohola, s hijaluronskom kiselinom i bisabololom, 
za suhu i osjetljivu kožu

Nakon promašaja s L'Orealovim tonerom više nisam stavljala mozak na pašu dok kupujem plus sam čula preporuke za ovaj toner. Sastojci kažu da ne sadrži alkohol, ali nažalost, meni je ovaj toner isušujuć. Ne kao L'Orealov nego kao voda, recimo. Kod tonera cijenim ono kad nakon korištenja ne osjećam zatezanje te zaista ne želim opravdavati ovaj toner jer mi daje filig kao voda.


Šteta jer mi je ukupan dojam neloš (6/10). Pakiranje djeluje izdržljivo, rupica na čepu je taman kolika treba biti, poklopac je čvrst. Proizvod ugodno miriši, osvježava i razbuđuje ujutro, nije radio nerede po licu, ali jednostavno ne mogu prijeći preko toga da me određeni dijelovi lica zatežu. Iz tog razloga ga najvjerojatnije više neću kupiti. Cijena mu je oko 35 kuna, 200 ml.


Ne mogu reći da preporučujem da zaobiđete ovaj proizvod, ali mogu reći da bi vas možda mogao razočarati ako imate suhu i osjetljivu kožu. Mislim da bi više odgovarao ljudima s normalnom kožom.


Naobay Calming Face toner,
umirujući toner za lice

Za kraj imam toner koji nije namijenjen nijednom tipu kože, a meni kao suhokošcu paše, a imam osjećaj da bi odgovarao i ljudima sa osjetljivom kožom. Dojam na prvu super. Pakiranje mu je zaista privlačno, plastična boca s drvenim čepom, dizajn baš lijep, plus kutija, naljepnica na poklopcu kutije kao garancija da nitko nije zavirio unutra i ne daj bože otvorio proizvod. Stvarno privlačan proizvod, kao poklon sebi i drugima. No, moram reći da pakiranje nije toliko funkcionalno koliko je lijepo. Naime, čep je na odvrtanje, drven je i nešto teži te postoji šansa da će vam u žurbi ispasti, najvjerojatnije ga nećete moći nabrzinu našarafiti jer se zna ukriviti, a i treba ga podosta okretati. Boca lijepo izgleda na polici, ali na kraju kad sam pospana ili žurim ipak posežem za nečim što otvorim i zatvorim u pol sekunde.


Ono bitnije, najbitnije (:D), je sam proizvod. Miriši slatkasto, na cimet, s trunčicom bilja. Nije osvježavajuć pa ako vam je to bitno, ovo vam se možda neće svidjeti. Kožu lijepo pripremi i nije nimalo agresivan. Prilično je nježan za kožu tako da sam zadovoljna ovim tonerom i bez problema bih ga kupila i za sebe i za poklon i preporučila. Cijenu mu ne znam jer sam svog kupila na akciji za 30-tak kuna, ali mislim da nije previsoka. Mislim da je i pedeset da bih ga kupila ponovo jer vrijedi. Boca sadrži 200 ml proizvoda.


Preporučujem ovaj toner, a i sama ću ga ponovo kupiti. Ukupan dojam 9/10.

°°°°

I to je to za ovu grupnu recenziju. Nadam se da sam vam pomogla pri odabiru tonera. Kad skupim i isprobam novu turu tonera pojavit će se nastavak ovog posta :).

Toneri koji me zanimaju i koje bih iduće mogla kupiti su Byphasse slavni polalitrenski toner, neki toner od Naruko kozmetike pošto sad testiram njihove proizvode i živo me zanima jesu li im toneri na tom nivou, Biobazin toner (to još moram istražiti), Caudalie, Nuxe, Eucerin, nešto korejsko... Vidjet ćemo. Puno je kandidata :D.

Koji je vaš najdraži toner i što biste preporučili? :)

You Might Also Like

Broj komentara: 6:

  1. Ja volim roze Baleu (ja i Balea :D) i zeleni Garnier a totalno me razocarao Clinique Clarifying tonik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam rozi Balein, bio mi je ok, ali miris je bio prejak i nekako mi je bio malčice težak na licu :D Sjetila si me da bih voljela probati onaj bijeli za osjetljivu kožu od Balee. Garniera se nisam ni sjetila!
      Uf, nema goreg nego kad te razočara neki skuplji proizvod. Na jeftinije u startu gledamo da nema štete i ako ne valja, a već kad plaćaš nešto očekuješ da i valja.

      Izbriši
  2. Prvo da pohvalim novo ruho bloga, jako mi se sviđa :D Nisam probala ni jedan od ovih tvojih tonera, imala sam Afroditin, ali za mješovito kožu i bio mi je ok. Naobay mi se jako sviđa, kao i njihova kozmetika koju još nisam imala prilike isprobati, ali budem. Meni je inače najdraži Thayers i to sam bila zadovoljna sa svim vrstama njihovih tonika, no tlaka mi je naručivanje s iHerba jer moram paziti da ne pretjeram zbog carine pa onda lomim narudžbu na dva puta i tako... Iz naših drogerija najdraži su mi Byphasse, Olival i Bocassy, a trnutno sam zaluđena hidrolatima koje koristim u svrhu toniranja kože :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Samo sam nabacila template i promijenila glavne stvari. Čeka me da ga sredim, promijenim fotku u zaglavlju i tako, da ne izgleda kao i x drugih koji imaju ovaj template :D
      Thayers sam gledala, ali mi je mrsko naručivanje s iHerba radi cijene dostave i njihovog načina pakiranja. Naručila sam jednom, sve je bilo pobacano u kutiju bez zaštite pa su se teže i lakše stvari tumbale skupa. Jedna metalna posudica se ulubila na par mjesta koju sam namijenila kao poklon, srećom mami kojoj to ne smeta, ali opet. Par puta sam htjela napraviti narudžbu pa sam odustala, a najviše me odbija naručivati teže stvari. No, od Siera Bees balzama ne odustajem pa ću svakako ponovo napraviti narudžbu kod njih.
      Bocassy me strašno zanima. Pričekat ću kakvu akciju na preparativu pa se počastiti nečim, možda baš tonerom za prvu ruku :D. Olivala se nisam ni sjetila. Bacit ću oko :).

      Izbriši
  3. Blog izgleda predivno. Sviđa mi se tvoj način pisanja. Sjajan post!♥

    62# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.