Lakovi za nokte,

[Swatch/Recenzija] Sinful Colors lak za nokte - 395 Folly

17:52 azzie 4 Comments

Pozdrav svima!

Prije svega isprike čitateljima na odustvu tokom ljeta. Neki od vas su možda pročitali na Facebooku da odlazim momku u drugi grad preko ljeta. Znam da nemaju svi facebook i da sam trebala tu obavijest staviti i na blog, ali u gužvi oko spremanja, pisanja postova i uzbuđenja, smetnula sam to s uma. Vratila sam se neki dan i iako je šokovita promjena, barem se mogu poveseliti uz pisanje postova, što mi je nedostajalo :).

Nakupilo mi se dosta neswatchanih lakova, njih 17 koje bih željela pokazati na blogu. Izvukla sam ih sve i poslagala na policu po nijansama. Bilo je pitanje da li ići od najsvjetlije ili pak najtamnije ili nasumično ovisno koja nijansa mi se nosi. Vjerovali ili ne, otišla sam na random.org i on mi je izbacio upravo ovaj lak, što je ispalo sasvim dobro pošto je najstariji u ovoj skupini (kupljen prije 15 mjeseci) i, iako je divan, iz nekog razloga ga redovito zaobilazim.


Dakle, radi se o Sinful Colors laku za nokte u nijansi 395 Folly, kojeg sam kupila u Trstu (u Hrvatskoj ih, čini mi se, nema), tamnoružičastoj koja naginje ka crvenoj. Stvarno je teško odrediti o kojoj se boji radi, jer iako u bočici izgleda tamnoružičasto, na noktima ovisno o svjetlosti izgleda od crvene preko crveno-ružičaste do tamnoružičaste.

Jako su zanimljivi takvi neodređeni lakovi, ali su i čista muka za fotkanje :D. Slike sam morala dorađivati u Photoshopu jer mi je boja ispadala topla crvena s dodatkom narančaste, što nema veze s ovim lakom.


Na gornjoj slici imam jedan sloj laka na noktima, a na donjoj dva sloja. Može proći samo s jednim srednjim do jačim slojem za brzinsko lakiranje kad ne stignete čekati da se osuši, ali preporučila bih ipak dva sloja. Iako se na donjoj slici ne vidi, s dva sloja se lagano vidi rub izrasta nokta, ali to ćete vidjeti na mojoj standarnoj uporedbi 1 coat - 2 coats - n coats.


A sada usporedba :). Između jednog i dva sloja nema prevelike razlike. S dva sloja se dobije nešto jača punoća boje i poboljša se pokrivnost. Na tri sloja nisam išla jer mislim da je bespotrebno. Mislim da je ovo lak koji je napravljen upravo da bude tako "prozračan".


Donju fotku sam uslikala kad je polako nestajalo dana, negdje blizu 19 sati, dok sam prethodne uslikala par sati prije. Dakle, na donjoj možete vidjeti kako izgleda u takvim uvjetima. U ovom slučaju, nisam puno morala uštimavati boju u Photoshopu već sam samo posvijetlila jer mi je ispala pretamna. U ovim uvjetima boja je ispala realnija, ali fotka sama po sebi lošija.


Ambalaža - masivna bočica zapremine 15 ml s čepom od hrapave plastike koja podsjeća na Opijev čep i reljefnim natpisom SC na vrhu. Po težini Opi ipak nadmašuje. Mislim da bi pogođeni bočicom Sinful Colorsa ipak preživjeli napad iako se ne biste dobro proveli. Dakle, radi se o nešto težoj bočici koja lijepo izgleda i ne djeluje jeftino, iako lak spada u kategoriju jeftinijih lakova. Nema kuglicu.

Četkica - kraća i uža, no ne preuska. Prilikom aplikacije lijepo se širi i meni je bila jednostavna za korištenje. Nažalost, nemam naviku fotkati četkice, ali obećajem da ću iskemijati nešto da na jednom mjestu objavim četkice svih brendova i linija unutar njih koje imam.

Aplikacija - jednostavna. Lak se lagano nanosi na nokat bez da nestaje s nekih dijelova i nakuplja se na drugima. 

Miris - nije neugodan. Nešto prodorniji od Opija.

Sušenje - na prvu se suši u razumnom roku, pa i brže. Teško da mogu reći koliko točno, ali za moje pojmove je ok. Naoko suh, ali ipak puno sati nakon pri spavanju se oštetio. Na većini noktiju su se pojavile sitne ne pretjerano vidljive crtice, dok je palac lijeve ruke upropašten. Ako zaspim kao truplo i uopće se ne mičem u snu, možda mi lak preživi. Inače skoro da mogu staviti ruku u vatru i reći da gotovo sa svakim imam te probleme ako nisam stavila top coat.

Trajnost - za sada solidna. Treći dan od lakiranja nema prevelikih oštećenja. Drugi dan su vrhovi već bili izlizani, ali se ne ljuska. No, treba uzeti u obzir da mi prsti zadnjih par dana nisu bili pretjerano izloženi opasnostima po lakirane nokte.

Cijena i dostupnost - kupljen je u Trstu u parfumeriji robne kuće Upim ili Coin. Iskreno, ne sjećam se, ali jedna do druge su pa ako ih nema u jednoj, bit će u drugoj :D. Sinful Colors lakovi su bili na sniženju, sniženi na nešto manje od 3 eura, a puna cijena im je bila 70-tak centi više. Oko 3,50 eura, rekla bih.

Zadnja fotka je uslikana vani kad se fotić počeo drugačije ponašati u drugačijim uvjetima te lovio ružičastu boju. Ova boja nije realna (presvijetla je i preroza), ali stavljam ovu fotku da vidite da se radi o rozom laku.

Konačan sud - mogao bi biti postojaniji, inače vrlo dobar.


Nadam se da vam se sviđa ova novina koju sam uvela kod recenzija lakova za nokte (za sada). Sve ocjene su zbrojene i podijeljene brojem ocjena. Ocjene sam davala na temelju osobnih dojmova. 

Sviđa li vam se ova nijansa? Jeste li se već susrele s ovim brendom?

Lijepo vas pozdravljam do idućeg posta :))

You Might Also Like

4 komentara:

  1. boja je divna,bas po mom gustu. nadam se da cu i ja imati koju bočicu ovakvih lakova

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste da :)). I ja bih voljela doći u posjed još koje bočice :D

      Izbriši
  2. nije baš boja za kojom bi mi ruka poletjela, ali zato tebi odlično stoji :D
    ovo se zove profi recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LOL, a gle... Tokom ljeta sam ocijenila oko 170 piva na ratebeer stranici tako da sam ostala u tom moodu :-Đ. Shvatila sam da moram početi lakove ocijenjivati :D.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.