Share the Love

Share the Love #1

00:28 azzie 2 Comments

Pozdrav svima! 

Ovo je prvi u nizu postova u kojima ću s vama podijeliti neke zanimljive blogove ili YT kanale ili pak samo postove ili videe, koji mislim da su vrijedni pažnje. Kako će ovakvih postova biti više, neću pisati zasebne postove s najdražim blogovima/YT kanalima, jer mi se to čini suvišnim :D. Nadam se da će vam ova rubrika biti interesantna. Tu polazim od sebe, uvijek volim vidjeti preporuke i rado pratim sve blogove s našeg područja na koje naiđem, a što se YouTubea tiče, dobrih kanala koji nisu c/p nema baš toliko.


Započet ću s dva YouTube kanala. Prvi je kanal Aleksandre S., na kog sam naletjela pred kojih mjesec dana i u trenu se navukla na njega. Pogledala sam odmah sve video uratke :D. Videi su "uredni", ugodni, daju potrebne informacije, a Aleksandra ima umirujuć glas. Sigurna sam da će se i vama svidjeti njen kanal, kojeg od srca preporučam :).
Drugi kanal na kojeg vam želim skrenuti pažnju je Eva Unlimited. Ona je Poljakinja koja živi u Parizu, ima oko 34 godine i snima na engleskom. Više je orijentirana ka njezi kože, a s obzirom kojoj dobnoj skupini pripada (kojoj se i sama bližim), meni je zanimljivo gledati što koristi i kakva su joj mišljenja o pojedinim proizvodima. Jeste da uglavnom koristi skupu kozmetiku, koju ja ne koristim (možda jednom), svejedno mi je zanimljivo vidjeti i nešto uzeti u obzir za to "jednom". Ona je bila okidač da krenem s kupovinom azijske kozmetike. Zanimala me i prije, ali u jednom videu je hvalila njihove maske pa je to bilo to :D. Ostavljam vam jedan njen noviji video u kom sam odvalila na komentare o parfumiranom intimnom gelu.

Na 3:40 min, a upravo se dotičan proizvod se nalazi na minijaturi. 

Recite, slažete li i vi face umjesto da budete neugodni riječima kad čujete/pročitate nešto što vam se čini nebulozno? :D

I za kraj ovog posta (držim se ipak nekih granica jer želim da ovi postovi ne budu dugački), stavit ću jedan video. Tati, koju pratim otkad sam počela gledati kozmetičke YouTube video uratke i čiji sam kanal preporučila već nekoliko puta, priča o 30 proizvoda izabranih među njih 750 za najproizvode 2014. Biralo ih je 6000 ljudi iz "industrije", koliko sam shvatila. Na stranu da je s kozmetikom sve individualno, meni se sviđa što na jednom mjestu priča o tako puno različitih proizvoda. Video mi je bio jako zanimljiv, spremila sam si ga i u bookmarks, a želim ga podijeliti i s vama.


I to bi bilo to! Ne znam hoću li se i ubuduće držati "pravila" 3 preporuke, ali bit će oko tog broja. Do idućeg posta vas lijepo pozdravljam :).

Hvala na čitanju!

You Might Also Like

2 komentara:

  1. O, super! Nisam neki ljubitelj vlogova, rijetko ih gledam, ali ove baš idem malo proučit, svi mi zvuče zanimljivo. Veselim se narednim postovima! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim i jedne i druge :D Zadnje vrijeme radije gledam naše cure, ali imam tih par stranih koje uvijek pratim, što god da objave.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.