Balea,

[Minirecenzije] Skup kratkih recenzija #4

20:01 azzie 24 Comments

Sakupila sam nešto proizvoda o kojima bih željela pisati, ali nemam materijala za pune recenzije te savršeno upadaju u ovu rubriku. Na redu su minirecenzije, a sve o čemu ćete moći čitati u ovom postu nalazi se na slici ispod.



Balea Aqua hidratizirajući serum za suhu kožu

 Imam ga i ja, da, kao i 90% beauty blogosfere :D. Kupila sam ga baš zato što jako puno ljudi s oduševljenjem piše o njemu. Serum mi je pri kraju, koristila sam ga svaki dan ujutro i navečer, s iznimkom rijetkih slučajeva da sam ga zaboravila staviti. Nakon njega nanosim kremu.
Moram napomenuti da mi je ovo prvi serum u životu (Aqua serum je početak mog korištenja seruma i sada nastavljam s tom vrstom proizvoda) pa ga nemam s čime usporediti. Dugo sam razmišljala koji je moj stav spram ovom proizvoda. Znala sam da je "prošao" - nije mi žao što sam ga kupila, ali moram vam priznati da me nije niti impresionirao. Više mi je ok, može proći. Vjerujem da nekome s manje dehidriranom kožom iznutra možda i bolje "radi", ali ja ga tek nešto osjetim. Poboljša mi kremu jer ona pak ostaje samo na površini, tako da imam osjećaj da da nešto vlažnosti koži, ali malo. Iako nemam s čim usporediti, sigurna sam da postoji proizvod koji će bolje "opustiti" moju kožu da nemam osjećaj đona od cipele.
Što se tiče izgleda kože, nisam primijetila neke znatne promjene. Čini mi se da možda malčice izgleda življe. Miris seruma mi baš paše, svjež je i nekako godi na licu. Hoću li ga kupiti ponovo, ne znam. Radije bih isprobala neke druge za sada. Prednost ovog seruma je što je povoljan pa ga se uvijek može imati u nedostatku nekog drugog. Vidim da bih ga ponovo mogla kupiti iz tog, financijskog, razloga. Cijena mu je oko 25 kn, 30 ml.



Nivea Soft krema za lice, tijelo i ruke
s jojobom i vitaminom E

Ovu kremu sam koristila u srednjoj školi, a tad ju je koristila i moja mama, ali smo obje na dug period skroz zaboravile na nju. No, krema nam se prizvala u sjećanje, i iako sam ja bila skeptična da će mi odgovarati, mama ju je kupila za sebe. I sad ju i ja trošim jer sam potrošila svoju (trošila sam ju dok sam još imala svoju, hehe). Krema je gusta, ali se vrlo lako razmazuje, što je veliki plus. Prethodna gusta krema u kupaoni je bila Rosal Classic i strašno se teško razmazivala. Doslovno morate rastezati kožu i ne vidim da je to uopće dobro :D. Nivea Soft je gusta, ali lagana, fluffy.
Za dnevno korištenje (bez makeupa) mi je malčice premasna. Možda bi bolje odgovarala zimi. Napominjem da imam dosta kožu suhu iznutra, a na površini mi je blago suha prema normalnoj. Koristila sam ju u kombinaciji s Balea Aqua serumom. Bez seruma imam samo osjećaj masnjikave kože koja je stisnuta, a s njim dobijem mrvicu gipkije lice.
Najviše mi se, zapravo, sviđa kako se ponaša ispod WnW kremastog pudera. Nosila sam ga i s laganom kremom i s Niveom Soft. S laganom kremom su mi se pojavljivale sitne borice, dok ih s Niveom nije bilo ili su bile jedva vidljive. Puder u prahu ili kamenu nisam koristila jer mi nije potreban.
Druga pozitivna stvar glede ove kreme je što ne nestaje s lica. To što ju ne osjećam unutar kože joj neću zamjeriti jer se još nisam susrela s takvom kremom. To ću rješavati nekim drugim proizvodima.
Miris kreme je nježan i ugodno ju je nositi. Piše da se koristi i za ruke i za tijelo. Bojim se da bi se jako brzo potrošila da se maže tijelo s njom :D. Krema se može kupiti i u posudici i u tubi različitih veličina. Ova tuba je bila oko 27 kn, 75 ml.



Balea Soft & Clear  tonik za čišćenje lica

Balea antibakterijski tonik za nečistu kožu sa salicilnom kiselinom i cinkom. Na bočici piše da djeluje protiv prištića i mitesera. Imam ga jako dugo jer ga povremeno trošim. Čini mi se da je preagresivan za moju kožu (suha) pa ga koristim samo kad osjetim potrebu za nečim jačim. Za njim posegnem kad osjećam da mi je koža jako prljava, a neću pod tuš gdje ju u tom slučaju operem L'Occitane nježnim sapunom, te kad se vratim iz grada gdje mi se sav taj smog zalijepi za lice. S njim sam skidala i makeup s lica. Mislim da je ovo ok proizvod za moje potrebe. No, iz razloga kog sam navela, ne želim više na lice stavljati ništa "agresivno" pa sumnjam da ću ga više kupiti. Što se tiče onog da djeluje protiv prištića i mitesera, ne bih znala jer ga nisam svakodnevno koristila. Uz to nemam previše problema s prištićima. Kako dođu tako i prođu. Glede mitesera, s obzirom na moje korištenje, nisam primjetila ikakvu promjenu. Platila sam ga oko 16 kn (ne sjećam se više), 200 ml. 


Mess Head moisture shampoo 
s dodatkom vitamina za suhu i oštećenu kosu


Šampon sam kupila mami radi pumpice tako da joj bude lakše koristiti ga, a  i sama sam ga koristila više puta kad je moj blagi šampon bio pri kraju pa ga štedim i koristim samo na vlasištu. Ono zašto sam ga kupila, pumpica, ne valja. Raspala se nekoliko puta i više se ne koristi. Šampon se pretače u malu bocu od prijašnjeg šampona. Sam šampon je jako rijedak, treba ga dosta da se zapjeni, a i tad mu je pjena sramotna. I učinak na kosi je ništa. Ovaj šampon je ništa, kako ispada. Ambalaža mu je nefunkcionalna. Pumpica se raspada ako ne stisnete s određenim blagim pritiskom pod kutem od 90° ravno na os pumpice - inače iskače i raspada se. Mislim, strašno. Boca je od mekane plastike nalik omekšivačima od 3 litre za 8.99 kn. Sve u svemu, promašaj. Cijena mu je oko 30 kn, 900 ml. Kupljen je u Kozmu. Made in UK.


Dontodent antibakterijska vodica za ispiranje usta

Antibakterijska vodica za ispiranje usta DM-ove robne marke. Inače nisam ljubitelj ovog tipa higijene usta jer su tekućine koje sam probala bile prejake, a mrzim osjećaj umrtvljenog jezika. Probala sam Listerine, Colgate i davno Aquafresh, za kog se, ruku na srce, niti ne sjećam kakav je bio (vjerojatno me nije zadovoljio :D). Na jednom blogu sam čitala o Alverde vodici i planirala sam ju kupiti, ali mi je ova upala u oko zbog "antibakterijska" natpisa na bočici.

Moram vam priznati da sam se navukla na ovu vodicu! I to vam kažem kao netko tko je to uvijek izbjegavao koristiti. Vjerojatno mislite što je tako dobro u toj vodici, ali sigurna sam i da znate odgovor na to pitanje ;). Vodica je blaga! Ne umrtvljuje mi osjetila, ne peku me oči od muke, finog je okusa i taman mi lijepo dođe kao osvježivač daha, a čak i nedugo nakon nje opet mogu jesti, a da osjećam okus hrane. Ako ste kao i ja i ne volite jake tekućine za usta, dajte šansu ovoj. Cijena joj je u usporedbi sa spomenutima na početku zaista mala. 500 ml dođe oko 15 kn. Svakako opet kupujem.


Iseree Beauty blazinice i štapići za uši

 Na ove stvarčice ne želim trošiti puno novca pa uvijek biram najjeftinije. Iseree blazinice su odlične za cijenu da uopće nemam potrebe ni razmišljati o skupljim "fensi" blazinicama.
Jedna strana im je glatka, a druga blago reljefna. Lijepo su sprešane i ne raspadaju se, nisu predebele pa ne gutaju previše proizvoda. Meni su super. Načinjene su od 60% pamuka, 20% mikrovlakana od poliestera, 20% poliestera. Kupljene su u Lidlu. Iseree je Lidlova robna marka. Cijenu ne znam jer se poklopilo da ove blazinice nisam kupovala jako dugo. Uvijek mi ih donesu :D. Spadaju u niži cjenovni rang.


Kao i za vatu, za štapiće za uši ne želim davati puno novca pa uvijek letim za jeftinijim opcijama. Trošim ih puno i ne želim ih puno plaćati. Za razliku od nekih jeftinijih proizvoda ovog tipa, npr. DM-ov Ebelin ili Kauflandov K, vata ovih štapića je čvrsto motana, ne ispada, ne raspada se, ne fuca se dok vadite štapić te se pritom ne uništavaju ostali štapići u posudi. Baš sam zadovoljna njima. Načinjeni su od 100% pamuka. Također, ne znam cijenu jer u Lidl ne idem često. Uvijek mi ih donesu :D. No, mislim da dođu oko 5 kn za 200 kom.

°°°°°°

S Iseree proizvodima završavam ove minirecenzije. Jeste li koristili neke od ovih proizvoda?
Zanima me da li gledate na cijenu potrošne kupaonske robe, tipa vate, štapića za uši, uložaka... ili imate neke omiljene za koje vam nije žao dati koju kunu više?

You Might Also Like

24 komentara:

  1. Preskoci i one Fashion profesional sampon i regenerator isto na pumpicu , crna i bijela boca , 900 ml svaki 20 kn . Nista ne rade, Sampon rijedak treba ga dosta za dugu kosu . Regenerator nekako vodenast i kao da klizi s kose dok utrljavas . Nista posebno ne napravi i ne ostavlja nikakav miris. Jesi mozda probala one od 500 ml u plavoj i zlatnoj boci? Cujem dosta pohvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvuči kao katastrofa :D Ne pada mi na pamet približiti se tome :D.
      Nisam probala te koje spominješ. To je isto od Mess Head? Mene odbije cijeli brend ako mi prvi proizvod kog probam bude katastrofičan :(.

      Izbriši
    2. nije ni jedan od tih vec neka treca linija . daily defense . Ne vidim nigdje recenzija ,kao da nitko nije isprobao.ali naletila sam na Yt na par videa gdje ga hvale

      Izbriši
    3. Hmm, bacit ću oko (ako se sjetim) :D. Jako rijetko sam u Kozmu, nije mi baš dostupan.

      Izbriši
  2. volim Iseree blazinice, baš zato što se ne raspadaju i ne upijaju previše proizvoda :D
    ni ja ne volim prejake tekućine za ispiranje usta (izbjegavaj one u Lidl-u :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na upozorenju :D :D Držat ću se podalje od njihovih vodica :D

      Izbriši
  3. Nivea soft mi je bila dosta dobra i za lice i tijelo, no u zimu, a Aqua serum koristim kao podlogu za puder-u tu svrhu mi je čisto ok, inače po pitanju rješavanja dehidriranosti nije prošao ni moj test. Što se tiče kupaonskih potrepština, štapiće za uši uzimam najjeftinije, jer su mi svi isti :) Blazinice često kupujem one koje su deblje i veće, pa makar i bile malo skuplje, no znam uzeti i najjeftinije, jer ih prebrzo trošim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je žao plaćati više novca za vatu, ali isto volim da zadovolji neke kriterije, npr. da se ne raspada :D. Recimo, gledala sam neke koje izgledaju baš super, od Nivee čini mi se, ali ne mogu se prisliti dati preko 10 kn za to :D. Mada čini mi se da one s većom površinom mogu isto dobro doći. Moram probati :D
      Uh, meni Aqua serum ne bi nikako bio dosta kao podloga ispod pudera :/.

      Izbriši
    2. Kupila sam neke veće blazinice, četvrtaste, da vidim jel bih mogla samo s jednom skinuti svu šminku s lica, no nikako da ih probam ;) Mislim da su bile ispod 10kn, za 60 komada. Vidjet ćemo ;) Meni je dovoljan za ispod pudera, mada polako prelazim na Olivalovu regenerativnu kremu s uljem smilja.

      Izbriši
    3. I ja sam pomislila da bi jedna mogla biti dovoljna za cijelo lice...
      Dosta sam viđala to smilje po blogovima zadnje vrijeme :).

      Izbriši
  4. Balea serum ni mene nije oduševio. Kožu mi je činio ljepljivom i moja tadašnja krema nikako nije surađivala s njim. Baš ovakve blaznice tražim, a uvijek naletim na neke skuplje koje meni teksturom nikako ne odgovaraju. Jednom sam imala jedne po opisu slične ovim tvojima, ali zaboravila sam čije su bile:( Lidl mi nije baš usput pa ono.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da netko nije oduševljen ovim serumom :D.
      Hmm, davno sam koristila Cotoneve blazinice. Bile su mi dosta dobre, a nisu bile skupe. Čini mi se da su imale posve glatku površinu. Nisam ih imala jako dugo jer se nekako mimoilazimo, a kupovala sam ih u supermarketima. Nadam se da ću se sjetiti da ih potražim jer me sad baš zanima bi li mi bile i dalje dobre. I njihovi štapići za uši su ok.

      Izbriši
  5. Znaš li koja je razlika između ove Nivea soft i one u okruglom pakovanju? Nikako da uporedim sastojke, uvijek zaboravim, pa da provjerim znaš li ti :D Godinama sam soft koristila i bila zadovoljna, a onda se udomaćila na koži, pa smo se rastale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, razlika je što se soft flafasta i ljepše miriši :D Nemam pojma :D Imam jednu mini plavu Niveu (u biti je prazna, čuvam ju za sjenilo ili neke sitnice) i piše:

      - aqua, paraffinum liquidum, cera microcristallina, glycerin, lanolin alcohol (eucerit), paraffin, panthenol, decyl oleate, octyldodecanol, aluminium stearates, citric acid, magnesium sulfate, magnesium stearate, parfum, limonene, geraniol, hydroxycitronellal, linalool, citronellol, benzyl benzoate, cinnamyl alcohol -

      Eto pa usporedi :D

      Izbriši
    2. Nisam sve potrebne informacije napisala :D Mislila sam na Niveu soft, ali u okruglom pakovanju :D I meni soft ljepše miriše od klasične plave.

      Izbriši
    3. Haha, ja sam blesavo pretpostavila da misliš na plavu Niveu :D U biti i plavu Niveu sam vidjela u tubi (na Ebayu doduše, nisam sigurna ima li i ovdje).
      Mislila da je Soft u tubi i u posudici ista krema samo u drugačijem pakiranju :D.

      Izbriši
  6. Nisam, kao ni ti, bila nešto oduševljena Aqua serumom. Jednostavno mi je bio preblag, nedovoljan. Što se tiče štapića, vate i sličnog, dajem što manje novaca jer čemu trošiti puno na to, ne vidim razlog. Ali recimo kad su ulošci u pitanju, mogu svi proć osim Always Ultra. Izbjegavam ih otkad sam čula da sadrže naftu, a takav bome i imaju miris :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja to mislim o serumu. A i o ulošcima :D Dugo godina sam ih koristila, otpočetka menge do ranih dvadesetih i onda sam postala alergična na njih. I zaista se pitam kako nisam i prije s obzirom na to s čime su ih sve napucali.

      Izbriši
  7. ja sam jedna od onih oduševljenih baleinim serumom, s obzirom da prije njega nisam koristila nijedan... probala sam ga par dana izbaciti iz rutine i tek bih onda zaključila kako je u biti dobar :D
    isere blazinice meni recimo imaju preoštre rubove i uvijek mi zapnu za neki dio lica, naročito oko očiju pa ih sad izbjegavam u širokom luku... koma ti je taj šampon, hvala na informaciji, sad ću ga nastaviti zaobilaziti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se glede seruma. I meni sad fali ako ga ne stavim jer sam se navikla da ipak nešto osjetim i u koži, ali mislim da mora postojati proizvod koji će mi dati više vlažnosti :D
      A eto, ukusi se razlikuju :D. Imala sam jako mekane flafaste blazinice od Lole Ribara i iako su ugodne na licu, živciralo me što su se razdvajale prilikom vađenja iz vrećice i gutale su mi strašno puno proizvoda.

      Izbriši
  8. Volim minirecenzije :D Balea aqua serum sam koristila prošlo ljeto i odgovarao mi je na koži nakon izlaganja suncu, a u ostalim godišnjim dobima mi nije odgovarao. Planiram ga opet kupiti na ljeto :) Nivea Soft mi je genijalna krema koju sam prije nekoliko godina intenzivno koristila za tijelo, a sad sam potpuno zaboravila na nju i ti si me ovim posto sjetila :D Mislim da bih se mogla počastiti jednom Niveom Soft :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su nekako draže minirecenzije :D
      I mislila sam da bi Aqua serum ljeti moga bolje funkcionirati :). Soft nisam probala na tijelu, preskupa mi je za to :D, ali vjerujem da je genijalna.

      Izbriši
  9. Ja sam koristila Balea Aqua serum ali ono - ništa posebno.
    Koža mi je jako dehidrirana i očito traži nešto više, planiram isprobati onaj zeleni Energy Cell (nešto).
    Iseree Beauty blazinice su meni koma - kao da mi se razgrađuju, cufaju... ma koma!
    Najradije (i gotovo uvijek!) kupujem Ebeline u DMu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, vidjela sam taj neki Balein serum koji je i serum i krema u jednom. Ne znam je li to taj? Onaj prugasti... Jako me i zanima, a i skeptična sam fukncionira li to. Interesantan proizvod u svakom slučaju.
      I moja je kao đon bila do pred malo. Imala sam osjećaj kao da sam puna botoksa (nije da znam kakav je osjećaj s botoksom :D) i Aqua serum je davao stvarno (pre)mali pomak ka boljem.
      Hehe, nekome super, drugome koma :D Pazit ću da probam Ebeline, mislim da nisam još. I želim probati i Mullerove.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.