Balea,

[Razočarenja] #1 - [stari post]

04:05 azzie 0 Comments


Ovaj članak je prvi put objavljen 12.7.2013.

Osvrt na dva proizvoda koja su me baš razočarala te jedan koji je, zapravo, dobar, ali me miris razočarao. Molim vas da uzmete u obzir da nam ne odgovara svima sve i da su ovi proizvodi nekome možda dobri ili odlični, ali meni ne odgovaraju. A zašto, napisala sam u nastavku :).




Balea kokos i cvijet tiare, regenerator za obojanu kosu - kad sam prvi put pomirisala ovaj regenerator bila sam ushićena. Htjela sam ga odmah popiti! Miris mu je savršen! Toliko sam ga željela voljeti, ali on mi jednostavno ne paše. Pošto je problem s njim sličan kao i kod donjeg proizvoda, pisat ću o njemu ispod dvije-tri riječi o šamponu. Cijena Balea regeneratora je 8,90 kn, ako se ne varam, a količina je 300 ml (odličan omjer cijene i količine :D).

Olival čičak šampon protiv opadanja kose i suhe peruti - šampon je bijele boje i rijedak kao kiselo mlijeko, ali to mi ne smeta. Miris mu je pravo biljni, nije baš najugodniji, ali koga briga ako će mi biti dobar. Sastav šampona mi se svidio (onaj famozni SLS je tamo negdje na sredini popisa, i to je sve što razumijem glede sastojaka). Nanošenje i filing šamponiranja me podsjeća na Fitoval protiv peruti, koji podsjeća na drvofix, ne proizvodi pravu pjenu, nego više imate osjećaj kao da ste nanijeli kremu. Povremeno treba namočiti vlasište da bi se moglo raširiti na ostatak vlasišta. Cijena mu je 27,90 kn (možda kunu više, ne sjećam se) za 300 ml. Količina i cijena su mi plus s obzirom na druge šampone kojima sam prala glavu otkad pokušavam sanirati problem kog imam.

Problem s ovim proizvodima - ne mogu ih isprati! Je li vam se nekad dogodilo da prebrzo isperete kosu pa poslije, kad se osuši, osjetite pod prstima kako je... voštana? Meni se to događa s ovim proizvodima. Kod regeneratora manje nego kod šampona. Najprije da kažem da imam jaku kosu, prilično dugu i ima je dosta. Kad doziram regeneratora toliko da mi ne ostavi masnjikavu voštanu kosu - ne čini ništa (niti ostavi miris). Kad ga stavim da nešto napravi - ne mogu ga isprati. Prvi put kad sam ga koristila, stavila sam ga koliko i druge regeneratore i već je tu pao.
Šampon radi još goru stvar. Njega jednostavno ne mogu isprati ma koliko ga stavila. Moram staviti dovoljno da mogu istrljati vlasište. Pošto je teksture kakve jest na moju gustu kosu, stavim ga i više nego što treba jer jednostavno ga drugačije ne mogu nanijeti na sve dijelove kože. Zatim, te kremaste nazovi pjene malo raširim po kosi, a na ostatak nanesem drugi 'običan' šampon. Zaista se trudim dobro isprati i ispirem dokle god pod prstima ne osjetim da škripi, tj. da je sve otišlo, a onda kad se kosa osuši, sve gdje je bio šampon ima taj voštani film koji je toliko jak da čak ostane na prstima. Strašno me nervira. Sva sreća pa sam na 1/4 bočice do kraja i nikad više. Što se tiče učinka na koži, ponaša mi se kao i drugi, posebice Asebon i Fitoval. Možda će nekome s kratkom kosom odgovarati jer će ga lakše isprati. Meni se sav 'uplete u kosu'.

I ne, neću kupiti više nijedan od ovih proizvoda.


Nivea Coconut&Almond sapun - ovaj sapun je u biti dobar. Ne troši se brzo, ne topi se, lijepo se sapuna, ali razočarao me miris. Kad sam ga otvorila mirisao je savršeno. Nisam ga mogla prestati njušiti. Međutim, kad je otišao u upotrebu miris se skroz promijenio i uopće nije ugodan. Na znam kako ga opisati, osim da podsjeća na ishlapjeli miris tog sapuna pomiješan s mirisom mokrog psa :/. Alim no, potrošit će se. Kupiti ga više neću, ali s obzirom na ponašanje samog sapuna, kupit ću neki drugi Nivea sapun, zasigurno. Cijena mu je 3,90 kn, ako se ne varam.

You Might Also Like

0 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.