Alverde,

[Favoriti] u proteklih pola godine - [stari post]

03:51 azzie 0 Comments


Još jedan post sastavljen od postova koje sam objavila na blogu Azziella blog. Ovaj put s kozmetičkim favoritima :)


Favoriti #1
objavljeno 19.5.2013.

U ovom postu pisat ću malo o svojim trenutnim kozmetičkim favoritima. Postove ovog tipa sam pisala u početku svog bloganja, a bili su vezani uz sve, ne samo kozmetiku, a pisala sam ih svaka dva mjeseca. Ipak sam odlučila to prekinuti i radije pisati kad "skupim" favorite. Da ne duljim... :)



Ograničila sam se na malo stvari, tj. one za koje se vidim da kupujem ponovo. Make upa nema uopće u ovim favoritima jer sam se jako malo šminkala. Od više lakova koje volim uzela sam samo tri koja sam najčešće nosila, a koji zadovoljavaju onaj uvjet ponovne kupnje.

Dove mlijeko za tijelo - odlično miriši, lagano se utrljava u kožu i brzo se upija. Miris dugo ostaje, kao i osjećaj vlažne kože. Za moju suhu kožu dušu dalo, pogotovo što ne volim osjećaj masne kože. Ako ga stavim puno, onda nailazim na mali problem s tim - ostane nešto masnoće. Uglavnom, zaista dobra mazalica. Cijenu nažalost ne znam jer sam ga dobila, ali ima ga svugdje pa možete baciti oko ako vas zanima :D.

Dove krema za tuširanje - kao što rekoh iznad, imam dosta suhu kožu, a ova krema za tuširanje mi jedina od svih tuširalica i sapuna koje imam ne ostavlja ni traga zategnutoj koži nakon tuširanja. Miriši božanstveno! Dosta je guste teksture i treba mu duže da se ispere, tj. imate osjećaj da nije ispran - kao da ste sluzavi :D, ali pri sušenju ne osjećam nikakve tragove sapuna. Odlična tuširalica! Mislim da joj je cijena malo ispod 30 kuna. Nisam sigurna jer ju dobih na poklon u kompletu s gornjom mazalicom.

Tesori d' Oriente White Musk - najnovija tuširalica u mojoj kolekciji. Dolazi u mekanoj tubi s plastičnim lancem za kojeg se može objesiti - što meni savršeno paše jer nemam više mjesta oko kade. Kad ga pomirišite u tubi miris djeluje nježno i nenametljivo, ali prilikom tuširanja... Kako to čudo dobro miriši i intenzivno da naprosto teško čovjek povjeruje :D. Davno sam ga isprobala i zapamtila sam da dobro miriši, ali ne ovako dobro. Miris se dugo zadržava na koži, a kupaona miriši cijeli dan! Jedna od najmirisnijih tuširalica koje sam ikad imala prilike koristiti. Savršenstvo po tom pitanju. Po drugom pitanju - tj. onom što se tiče osjećaja na koži - malo kaska jer osjetim zatezanje nakon korištenja. Kako koža divno miriši žao mi je mazati se kremom. Morat ću si nabaviti takav losion. Ako možete nabaviti, ne propustite :). Zaista ne znam je li dostupna ovdje (nadam se da jest). Kupila sam ju u Trstu i nije uopće skupa. 15-tak kuna.

L'Occitane ekstranježni sapun s lavandom i shea maslacem - koristim ga za sva moguća pranja (osim kose) i odgovara mi svugdje. Naravno, kako sam prilično suha, ostavi mi laganu zategnutost, ali manje od ostalih "zdravih" sapuna koje sam probala. Miris mu je zaista ugodan, iako nisam fan lavande. Miriši zdravo :D. Cijenu mu ne znam, jer sam ga dobila u kompletu s još dva (sad idu na isporbavanje), ali nekako mi stoji da sam vidjela da su njihovi sapuni oko 40 kn. Nije baš malo, ali meni traje dugo i zadovoljna sam. Tako da se vidim ponovo s njim :).

Balea Dark Glamour LE losion za ruke - dovoljno je jak da može proći pod kremu ako ga stavim malo više (uz uvjet da ruke nisu jako suhe), a dovoljno je slab da može proći za dnevno korištenje kad ne želim masne ruke. Bočica s pumpicom je tako dobra stvar. Skidam kapu onome tko ju je izmislio. Miriši jako jako lijepo. Može se dozirati koliko vam treba, malo, srednje, puno... Pošto je limitirana edicija, a kupila sam ga kad je već dugo bio u prodaji, nisam sigurna može li ga se još naći. Ako još niste, ulovite ako nađete :D. Cijena oko 13 kn za 300 ml! (imat ću ga vječno :D )

Alverde 'zdravi' deo s raspršivačem u staklenoj bočici, kadulja i limeta - koristim ga kad sam doma i kad mi ne treba jaka zaštita. U početku nisam bila baš na ti s njim. Nije mi odgovarao taj biljni miris i podsjećao me na sredstva protiv komaraca, ali sam se s vremenom navikla i počela ga voljeti. Uvrstila sam ga u favorite jer ću ga kupiti opet. Mada, nisam sigurna koliko će mi pomoći sad kad upale vrućine... Nemam toliko riječi hvale kao što sam nahvalila gornje proizvode, ali ovaj deo mi je jednostavno drag. Pošto nisam ni očekivala da ću se moći verati po planini, a da će on držati beskonačno dugo, ovakav kakav jest mi je dobar. Cijena mu je oko 16 kn, 75 ml.

Aveo Mandel odstanjivač laka s acetonom - najbolji odstranjivač kojeg sam probala. Skida dobro, ne ostavlja tragove, miris mu je blag (ne guši me kao drugi koji su mi došli pod ruke), a što je najbolje, cijena mu je nekih 4 kune! 125 ml dobijete, što i nije malo, a možete ga kupiti u Mulleru. Napol sam ga potrošila i sve nešto planiram kako da dođem do Mullera (nije mi baš nikako usput) i da kupim zalihu :D. Svakako probajte!

I za kraj, lakovi za nokte:
Flormar Supermatte M109 - lak koji mi je na popisu najdražih ikad. Boja mu nije baš vjerna na slici, svijetliji je i crveniji. Lako se maže, ne radi nikakve probleme (osim kao i svaki crveni lak što ga je teško očistiti s kožice uz nokat ako pogriješite, ali uz pomoć tanke četkice pogreške i nisu česte), trajnost mu je (na mojim noktima) dobra.
Gabrini Elegant 339 - u tamnoružičastoj boji. Meni baš draga boja i dobro se osjećam s njom. Trajnost laka je dobra. Miris Gabrini lakova mi smeta, ali radi boje i trajnosti ovaj lak je u favoritima :).
Golden Rose Rich Color 27 - Tamno ljubičasti lak, lako se maže zbog odlične plosnate široke četkice. Ne radi nikakve probleme, tipa nakupljanja laka, povlačenja namazanog, mjehurića... Jedino mu trajnost nije kao u Flormara, ali to je ionako često do nokta. Kad mi se malo poljuska po rubovima, malo ga popravim i može trajati još dva dana bez problema (ako ne radim čuda s prstima :D ).

°°°°°°

Favoriti #2
objavljeno 12.7.2013.

Zadnji favorites post je bio u svibnju, a nisam željela napraviti jedan veliki ljetni favorites post jer mi je to nekako preveliko razdoblje, pošto mi je lipanj i pola srpnja obilježeno učenjem, a naredno vrijeme će biti drugačije, pa sam tu podvukla crtu.


L'Occitane ekstranježni sapun s kozjim mlijekom - doista je nježan. Lavandin sapun iz iste linije mi je bio u prošlim favoritima. Mislim da komotno mogu reći da su mi ovi sapuni all time favorites. Jednostavno su odlični. Bit će i recenzija u budućnosti. Koristim ga za umivanje i tuširanje. Pošto i nakon umivanja čistom hladnom vodom osjetim zatezanje, nisam mjerodavna po tom pitanju. Mogu vam samo reći da umivanje ovim sapunom ne zateže puno više od pranja običnom vodom. Sapun mi traje jako dugo, tako da mi ni ta (mislim da su oko 60 kn) cijena ne predstavlja veliki faktor (kao siromahu kakav jesam :D). Tako da kad potrošim ova tri sapuna koja imam, jamačno ću si priuštiti novoga.

Biobaza 2u1 gel za intimno pranje - koristim ga neko vrijeme i sviđa mi se. Prilično je gust gel i treba ga malo za jedno korištenje. Na tubi kaže da je dostatna za 100 pranja. Nisam brojala :D. Miriši onako pravo zdravo :). Cijena mu je 22-24 kn, 100 ml.

Balea Dark Glamour losion za ruke - ovaj losion mi je bio i u prošlim favoritima, pa da ne tipkam ponovo, kopirat ću što sam tada napisala o njemu: dovoljno je jak da može proći pod kremu ako ga stavim malo više (uz uvjet da ruke nisu jako suhe), a dovoljno je slab da može proći za dnevno korištenje kad ne želim masne ruke. Bočica s pumpicom je tako dobra stvar. Skidam kapu onome tko ju je izmislio. Miriši jako jako lijepo. Može se dozirati koliko vam treba, malo, srednje, puno... Pošto je limitirana edicija, a kupila sam ga kad je već dugo bio u prodaji, nisam sigurna može li ga se još naći. Ako još niste, ulovite ako nađete :D. Cijena oko 13 kn za 300 ml! (imat ću ga vječno :D )

Burberry Weekend EdP - dobila sam ga prošlo ljeto na poklon. Nakon isprobavanja mi je bio odličan, ali kad sam ga idući put stavila na sebe, nisam ga dobro prihvatila. U meni je izazivao čudan miks osjećaja. Usudila bih se reći da mi je izazivao nemir. No, tad sam bila u čudnom razdoblju, pa se ni ne čudim tome :D. Više puta sam tokom zime posegla za njime, ali nisam ga koristila. I dalje mi nije odgovarao. No, eto, kako je zatoplilo, on i ja smo se pronašli. Sad mi baš odgovara.
Ne znam kako bih ga opisala. Ne mogu vam pisati o mirisima koje osjećam jer sam tukac za to, ali mogu vam reći na što me asocira. Znate kako imate neke mirisne vodice koje su posve plošne. Kad pomirišite ne osjećate ništa nego kao da su obična 'potrošna roba'. Ovaj parfem je čista suprotnost. Zapravo, niti s jednim do sad nisam imala toliko osjećaja prilikom 'njuškanja'. Ime mu zaista odgovara. Baš asocira na vikend i to vikend u prirodi. Kišne kapi, natopljena trava, jezero, miris cvijeća i koliba s trijemom, samoća. Nisam sigurna je li ovaj miris osmišljen tako jer možda su imali u vidu nekakav vikend koji je glamurozniji od samotne kolibe poraj jezera usred šume. Meni ovaj miris daje pomalo... melankoličan osjećaj. Ili još bolje, sunce nakon kiše ili sunce uz kišu, ali nešto nije kako treba. Daje taj nekakav nemir. Prvidan mir, a u biti nešto nije kako treba. Možda ovako ne zvuči dobro, ali ja vam ionako volim disturbed stvari, psihodeliju, melankoliju i tako to :D. Meh, mogla bih ovako do prekosutra. Uglavnom, mislim da je ovo miris kojeg se voli ili ne voli, a često ga se i voli i ne voli. Ja ga trenutno volim :).
Treba ga zaista malo nanijeti, a jedan špric je previše. Nanosim ga tako da špricnem u prazno i proletim kroz taj oblak. Ostavi mi sasvim dovoljno mirisa jer volim mirisati sebi, a ne svima. Također, od previše mirisa me zna boljeti glava. I za kraj, neka vas miris odvede kamo se vama želi. Nemojte uzeti moje asocijacije kao predodžbu o mirisu u svojoj glavi. Radije ga negdje omirišite :).

Essence express dry drops - tekućina za brzo sušenje laka za nokte. Kapnete kap-dvije-tri i ubrzo imate suh lak :). Ok, na bočici kaže u sekundi. Ne bih rekla da ga tako brzo osuši. Pustim ga obično da se malo prirodno posuši pa onda nanesem tekućinu, ostavim par minuta pa operem ruke. S ovime napokon mogu mazati nokte i navečer. Stavila sam ga i na test. Krenula sam mazati nokte sat i pol prije spavanja s deset različitih lakova. Većina je dala dobre rezultate. Odličan proizvod. Cijena 17,90 kn, 8 ml.

Eveline 8in1 lak za intenzivnu njegu noktiju - ova stvar je jednostavno predobra! Znam da nekima ne odgovara i da su loše reagirali na njega. Mislim da zato trebate dobro promisliti i pogledati koji od Eveline proizvoda je za vas. Čitala sam deklaracije od svega što je bilo na izbor, a s obzirom na probleme s noktima odlučila sam se upravo za ovaj proizvod. Bit će recenzija pa neću previše :D. Uglavnom, možete pretpostaviti da je na mojim noktima djelovao. Držala sam se uputa, ne pretjerujem s njim nego kad vidim da se koji nokat čudno ponaša - samo njega malo 'zakripam'. Pošto se mnogi boje tog formaldehida u njemu, mislim da se treba držati uputa i granica. Ako ćete ga nanositi svaki dan kroz dugo vrijeme, jamačno nije dobro za vas. Držim se onoga 'radije zdravo, a ako ne može, neću umrijeti od malo 'nezdravog''. Takav pristup imam i prema deodorantima. Radije koristim 'zdrave' ili bar 'manje potencijalno opasne', ali ako imam stresan dan, nafilat ću se kao šaumpita najnezdravijim dezićem, ako će me zaštiti. Korištenje s mjerom je moj moto :D (ok, ovo je totalno pobija šaumpitu, ali mislim da shvaćate što hoću reći :D).

Catrice Revoltaire LE, C01 Innocent Toxin - ovaj lak mi je favoritima zato što je baš dobar. Lijepo se maže, postojanost je dobra, a boja je preluda. Baš mi je trebalo malo bolesne boje na noktima. Kupila sam ga prije dva mjeseca i ne znam može li se još naći. Ova LE je bila aktualna u jesen prošle godine. Cijena 20 kn.

Golden Rose Paris 122swatch - ovaj lak je jednostavno predobar, a to možete vidjeti na linku. Izgleda staklasto koliko se sjaji. Boja je prava vamp, boja vrlo tamne krvi. Cijena 15 kn, a dobila sam ga na poklon od dragog momka :).

You Might Also Like

0 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.